Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5230
Назва: До проблеми математичного моделювання турбулентних течій навколо транспортних апаратів
Автори: Сохацький, А. В.
Ключові слова: аеродинаміка транспортних апаратів
числове моделювання
рівняння Нав’є–Стокса
моделі турбулентності
Дата публікації: 5-тра-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Сохацький А. В. До проблеми математичного моделювання турбулентних течій навколо транспортних апаратів / А. В. Сохацький // Системи та технології, № 2 (62), 2021. С. 5-36.
Серія/номер: Системи та технології;№ 2 (62), 2021
Короткий огляд (реферат): Реальні течії навколо транспортних апаратів є турбулентними. На сьогодні в обчислювальній аеродинаміці відсутні універсальні математичні моделі турбулентності. Надійне передбачення характеристик турбулентних потоків – це винятково важлива наукова проблема, пов’язана зі складністю та недостатнім вивченням турбулентності як фізичного явища. У статті розглянуто підходи, що базуються на використанні осереднених за Рейнольдсом рівнянь Нав’є–Стокса (Reynolds Averaged Navier– Stokes–RANS); два класичних підходи – пряме числове моделювання турбулентності (Direct Numerical Simulation – DNS) і метод моделювання великих вихорів (Large Eddy Simulation – LES); гібридні підходи, що спираються на спільне використання RANS і LES методів для різних областей течії. Виходячи з можливостей сучасної обчислювальної техніки, найбільш доступними залишаються гібридні методи. Вони ґрунтуються на сумісному використанні RANS і LES підходів у різних областях течії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5230
ISSN: 2521-6643
Розташовується у зібраннях:2021/2(62)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73-Article Text-138-1-10-20220522.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.