Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5230
Назва: | До проблеми математичного моделювання турбулентних течій навколо транспортних апаратів |
Автори: | Сохацький, А. В. |
Ключові слова: | аеродинаміка транспортних апаратів числове моделювання рівняння Нав’є–Стокса моделі турбулентності |
Дата публікації: | 5-тра-2023 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | Сохацький А. В. До проблеми математичного моделювання турбулентних течій навколо транспортних апаратів / А. В. Сохацький // Системи та технології, № 2 (62), 2021. С. 5-36. |
Серія/номер: | Системи та технології;№ 2 (62), 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Реальні течії навколо транспортних апаратів є турбулентними. На сьогодні в обчислювальній аеродинаміці відсутні універсальні математичні моделі турбулентності. Надійне передбачення характеристик турбулентних потоків – це винятково важлива наукова проблема, пов’язана зі складністю та недостатнім вивченням турбулентності як фізичного явища. У статті розглянуто підходи, що базуються на використанні осереднених за Рейнольдсом рівнянь Нав’є–Стокса (Reynolds Averaged Navier– Stokes–RANS); два класичних підходи – пряме числове моделювання турбулентності (Direct Numerical Simulation – DNS) і метод моделювання великих вихорів (Large Eddy Simulation – LES); гібридні підходи, що спираються на спільне використання RANS і LES методів для різних областей течії. Виходячи з можливостей сучасної обчислювальної техніки, найбільш доступними залишаються гібридні методи. Вони ґрунтуються на сумісному використанні RANS і LES підходів у різних областях течії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5230 |
ISSN: | 2521-6643 |
Розташовується у зібраннях: | 2021/2(62) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
73-Article Text-138-1-10-20220522.pdf | 1,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.