Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5120
Название: Theoretical foundations of election campaign research: problems, approaches and methods
Авторы: Dreshpak, Valerii
Pavlenko, Evgen
Babachenko, Nataliia
Prokopenko, liudmyla
Senkevych, Hennadii
Marchuk, Mykola
Ключевые слова: election campaign
seafaring safety
converting social capital
mass media
socio-communicative competencies
technologies of communicative activity
Дата публикации: 3-апр-2023
Издательство: IJCSNS.org
Библиографическое описание: Dreshpak V., Pavlenko E., Babachenko N., Prokopenko L., Senkevych H., Marchuk M. Theoretical foundations of election campaign research: problems, approaches and methods, International Journal of Computer Science and Network Security, Vol.21 No.9, September 2021. P. 113-117.
Серия/номер: International Journal of Computer Science and Network Security;Vol.21 No.9, September 2021
Аннотация: The article defines the basic concepts: "election campaign", "social capital", "conversion of social capital"; the principles and methods of research of social capital conversion in election campaigns are studied; the process of using social capital in politics is defined; ways of converting social capital into politics are considered; the possibilities of converting social capital in election campaigns are described. Election campaigns have been found to be a successful form of social capital conversion. The ability to use social capital in the election campaign speaks of its high potential. Election campaigns are not an effective use of social capital.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5120
ISSN: 1738-7906
Располагается в коллекциях:Кафедра журналістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дрешпак_Сенкевич.pdf184,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.