Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5076
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧміль, Г.Л.-
dc.contributor.authorОлініченко, К.С.-
dc.contributor.authorПрядко, О.М.-
dc.date.accessioned2023-03-21T11:00:43Z-
dc.date.available2023-03-21T11:00:43Z-
dc.date.issued2023-03-21-
dc.identifier.citationЧміль Г.Л., Олініченко К.С., Прядко О.М. Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємства. Науковий погляд: економіка та управління. №3 (79) / 2022. С. 103-110.uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5076-
dc.description.abstractВ статті актуалізовано питання щодо розробки комунікативної політики в підприємствах промислового сектору з урахуванням викликів сучасності. Уточнено сутність поняття «комунікативна політика». Розглянуто параметри формування комунікативної політики промислового підприємства. Запропоновано до використання організаційно-управлінську модель комунікативної політики промислового підприємства, структура якої має організаційну та управлінську складову. Розглянуто принципи комунікативної політики промислового підприємства з техніко-технологічної точки зору (доступність, проактивна комунікація, транспарентний комунікаційний зв’язок, таргетинг). Доведено, що в комунікаційному в плані слід відображати технологічні ресурси, зокрема створені на підприємстві контакт-центри, кол-центри, веб-сайт з інтерактивним комунікаційним вікном, месенджери (Viber, Telegram), сторінку у соціальних мережах (Facebook, Instagram), чат-боти. Акцентовано увагу на необхідності формування звітності за результатами комунікаційного процесу та проведення його діагностики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№3 (79) / 2022-
dc.subjectкомунікативна політикаuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.subjectобмінuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectпромислове підприємствоuk_UA
dc.subjectпромисловий ринокuk_UA
dc.titleОрганізаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2022/3(79)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17.pdf412,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.