Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/5042
Название: | Дорожня карта імплементації дуальної форми навчання у закладах вищої освіти |
Авторы: | Канаш, О.Є. Парсяк, В.Н. |
Ключевые слова: | економіка економіка вищої школи навчальний процес фахові компетенції освіта якість освіти дуальна освіта |
Дата публикации: | 17-мар-2023 |
Издательство: | Університет митної справи та фінансів |
Библиографическое описание: | Канаш О.Є., Парсяк В.Н. Дорожня карта імплементації дуальної форми навчання у закладах вищої освіти. Науковий погляд: економіка та управління. №2 (78) / 2022. С. 38-45. |
Серия/номер: | Науковий погляд: економіка та управління;№2 (78) / 2022 |
Аннотация: | Серед тем, які останнім часом перебували в центрі уваги чиновників Міністерства освіти і науки, науковців, топменеджерів закладів вищої освіти, належне місце посідала дуальна освіта, як інструмент набуття студентами фахових компетенцій, необхідних їм у майбутньому. Разом з тим, виявилося, що від розмов та гучних декларацій «про прихильність» до практичних справ так врешті-решт й не дійшло. Поодинокі випадки скоріше підтверджують цей висновок, а ніж спростовують його. Виходячи з наведеної констатації, автори поставили собі за мету розробити дорожню карту – рекомендації щодо реалізації відповідного процесу. Окреслено варіанти стратегій, які постають перед очима ключових його учасників в залежності від місця кожного з них в професійному життєвому циклі. Окрему увагу приділено проблемам, що посідають перед виконавчим персоналом ЗВО, підприємствами-роботодавцями, очікуванням щодо державної підтримки ініціатив з їхнього боку. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5042 |
ISSN: | 2521-666X 2706-9079 |
Располагается в коллекциях: | 2022/2(78) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 408,77 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.