Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5038
Назва: Академічна доброчесність у підготовці сучасних кваліфікованих фахівців з міжнародних відносин, туризму та готельно-ресторанної справи
Автори: Горб, К.М.
Корнєєв, М.В.
Шуляк, С.В.
Ключові слова: академічна доброчесність учасників освітнього процесу
підготовка фахівців
рейтинг академічної доброчесності
залежність доброчесної роботи в галузі від рівня здобутого рівня академічної доброчесності
доброчесні дослідження у галузі міжнародних відносин
туризму та готельно-ресторанної справи
Дата публікації: 17-бер-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Горб К.М., Корнєєв М.В., Шуляк С.В. Академічна доброчесність у підготовці сучасних кваліфікованих фахівців з міжнародних відносин, туризму та готельно-ресторанної справи. Науковий погляд: економіка та управління. №2 (78) / 2022. С. 14-19.
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№2 (78) / 2022
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано систему формування академічної доброчесності під час навчання здобувачів вищої освіти галузі знань «Сфера обслуговування» та галузі знань «Міжнародні відносини». Виділено специфічні риси прояву академічної доброчесності у освітньому процесі підготовки фахівців з міжнародних відносин, туризму та готельно-ресторанної справи. Обґрунтовано особливості дотримання академічної доброчесності здобувачами вищої освіти під час вивчення компонент (учбових дисциплін), проходження навчальної, виробничої та переддипломної практики, написання курсових та кваліфікаційних робіт. Надано загальні рекомендації щодо особливостей дотримання академічної доброчесності здобувачами вищої освіти, викладачами та адміністрацією закладу вищої освіти при підготовці фахівців з міжнародних відносин, туризму та готельно-ресторанної справи. Запропоновано уведення інтегрального показника для вимірювання рівня академічної доброчесності (рейтингу академічної доброчесності) щодо окремого здобувача, викладача та представника керівництва закладу вищої освіти. Наголошено на необхідність врахування залежності характеру та рівня доброчесної роботи в галузі після здобуття вищої освіти від рівня академічної доброчесності випускника закладу вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/5038
ISSN: 2521-666X
2706-9079
Розташовується у зібраннях:2022/2(78)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf369,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.