Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/495
Назва: Управління знаннями на основі масивів неструктурованих текстів у службових документах
Інші назви: The management knowledges on basis of arrays of the unstructured texts in official documents
Автори: Мороз, Б. І.
Костенко, Д. Є.
Ключові слова: база знань
дані
дескриптор
документ
знання
інформаційна система
класифікатор знань
мікротезаурус
пошукові системи
технології управління знаннями
knowledge base
data
descriptor
document
knowledge
information system
Classification of knowledge
micro Thesaurus
search engines
knowledge management technology
Дата публікації: 4-кві-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: 1. Teece D. J. Firm organization, industrial structure and technological innovation / D. J. Teece // Journal of Economic Behavior and Organization. – 2001. – № 2. – P. 193–224. 2. Davenport T. Working knowledge: how organizations manage what they know / T. Davenport, L. Prusak. – Harvard Business School Press, 1998. – P. 200. 3. Нонака И. Компания – создатель знания. Зарождение и развитие инноваций в японских фирмах / И. Нонака, Х. Такеучи ; [пер. с англ. А. Трактинского]. – М. : ОлимпБизнес, 2011. – 384 с. 4. Мильнер Б. З. Управление знаниями: эволюция и революция в организации / Мильнер Б. З. – М. : Инфра-М, 2007. – 177 с. 5. Гапоненко А. Л. Управление знаниями. Как превратить знания в капитал / А. Л. Гапоненко, Т. М. Орлова. – М. : Эксмо, 2008. – 400 с. 6. Кузнецов С. В. Классификация: системно-морфологический подход / С. В. Кузнецов, В. В. Титов. – М. : РНЦ “Курчатовский институт”, 1998. – 476 с. 7. Кузнецов С. В. Технологии управления, основанного на знаниях / С. В. Кузнецов // Проблемы теории и практики управления. – 2004. – № 6. – C. 85–89. 8. Кормен Т. Алгоритмы: построение и анализ / Кормен Т., Лейзерсон Ч., Ривест Р. ; [пер. с англ. А. Шеня]. – М. : МЦНМО, 2007. – 893 с.
Серія/номер: Технічні науки;2013/1
Короткий огляд (реферат): Розглядаються проблеми і можливості управління знаннями на основі масивів неструктурованих текстів у службових документах. Пропонуються конкретні процедури і технології побудови проблемно-орієнтованих баз знань (експертних систем), які доцільно використовувати для інформаційних та аналітичних служб.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/495
Розташовується у зібраннях:2013/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdfЕлектронне видання253,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.