Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, Б. І.-
dc.contributor.authorКостенко, Д. Є.-
dc.date.accessioned2016-04-04T11:40:17Z-
dc.date.available2016-04-04T11:40:17Z-
dc.date.issued2016-04-04-
dc.identifier.citation1. Teece D. J. Firm organization, industrial structure and technological innovation / D. J. Teece // Journal of Economic Behavior and Organization. – 2001. – № 2. – P. 193–224. 2. Davenport T. Working knowledge: how organizations manage what they know / T. Davenport, L. Prusak. – Harvard Business School Press, 1998. – P. 200. 3. Нонака И. Компания – создатель знания. Зарождение и развитие инноваций в японских фирмах / И. Нонака, Х. Такеучи ; [пер. с англ. А. Трактинского]. – М. : ОлимпБизнес, 2011. – 384 с. 4. Мильнер Б. З. Управление знаниями: эволюция и революция в организации / Мильнер Б. З. – М. : Инфра-М, 2007. – 177 с. 5. Гапоненко А. Л. Управление знаниями. Как превратить знания в капитал / А. Л. Гапоненко, Т. М. Орлова. – М. : Эксмо, 2008. – 400 с. 6. Кузнецов С. В. Классификация: системно-морфологический подход / С. В. Кузнецов, В. В. Титов. – М. : РНЦ “Курчатовский институт”, 1998. – 476 с. 7. Кузнецов С. В. Технологии управления, основанного на знаниях / С. В. Кузнецов // Проблемы теории и практики управления. – 2004. – № 6. – C. 85–89. 8. Кормен Т. Алгоритмы: построение и анализ / Кормен Т., Лейзерсон Ч., Ривест Р. ; [пер. с англ. А. Шеня]. – М. : МЦНМО, 2007. – 893 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/495-
dc.description.abstractРозглядаються проблеми і можливості управління знаннями на основі масивів неструктурованих текстів у службових документах. Пропонуються конкретні процедури і технології побудови проблемно-орієнтованих баз знань (експертних систем), які доцільно використовувати для інформаційних та аналітичних служб.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки;2013/1-
dc.subjectбаза знаньuk_UA
dc.subjectданіuk_UA
dc.subjectдескрипторuk_UA
dc.subjectдокументuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectінформаційна системаuk_UA
dc.subjectкласифікатор знаньuk_UA
dc.subjectмікротезаурусuk_UA
dc.subjectпошукові системиuk_UA
dc.subjectтехнології управління знаннямиuk_UA
dc.subjectknowledge baseuk_UA
dc.subjectdatauk_UA
dc.subjectdescriptoruk_UA
dc.subjectdocumentuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjectinformation systemuk_UA
dc.subjectClassification of knowledgeuk_UA
dc.subjectmicro Thesaurusuk_UA
dc.subjectsearch enginesuk_UA
dc.subjectknowledge management technologyuk_UA
dc.titleУправління знаннями на основі масивів неструктурованих текстів у службових документахuk_UA
dc.title.alternativeThe management knowledges on basis of arrays of the unstructured texts in official documentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2013/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdfЕлектронне видання253,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.