Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4726
Назва: Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості
Інші назви: Customs marketing: institutionalization, potential, features
Автори: Сардак, С. Е.
Хурдей, В. Д.
Ключові слова: маркетинг
митна справа
митні послуги
митний маркетинг
Державна митна служба України
Всесвітня митна організація
marketing
customs
customs services
customs marketing
State Customs Service of Ukraine
World Customs Organization
Дата публікації: 26-кві-2022
Видавництво: Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, ТОВ `Редакція журналу `Економіка та держава`
Бібліографічний опис: Сардак С. Е., Хурдей В. Д. Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості. Економіка та держава. 2021. № 3. С. 18–22.
Серія/номер: Економіка та держава;2021. № 3
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено теоретико-прикладні основи митного маркетингу. Ідентифіковано концептуальний зміст, об'єкт, предмет та суб'єктів митного маркетингу. Визначено, що головними суб'єктами митного маркетингу постають: міжнародні організації; органи державної влади країн; фізичні особи, що перетинають митний кордон держав (мігранти, туристи та транзитери); юридичні особи, які переміщують товари через митний кордон держав; юридичні особи, які надають інфраструктурні послуги. Зазначено, що форми застосування митного маркетингу суб'єктами здійснюються у межах нормативно-правового поля країн і міжнародного законодавства, а також обираються ними індивідуально виходячи з їх інтересів та можливостей. Наведено зміст маркетингової діяльності головних суб'єктів системи митного маркетингу у сферах: стратегічного планування; бюджетування, товарної, цінової та збутової політики, просування, дій персоналу, процесу обслуговування та оточення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4726
ISSN: 2306-6806
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf244,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.