Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСардак, С. Е.-
dc.contributor.authorХурдей, В. Д.-
dc.date.accessioned2022-04-26T08:32:06Z-
dc.date.available2022-04-26T08:32:06Z-
dc.date.issued2022-04-26-
dc.identifier.citationСардак С. Е., Хурдей В. Д. Митний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливості. Економіка та держава. 2021. № 3. С. 18–22.uk_UA
dc.identifier.issn2306-6806-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4726-
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретико-прикладні основи митного маркетингу. Ідентифіковано концептуальний зміст, об'єкт, предмет та суб'єктів митного маркетингу. Визначено, що головними суб'єктами митного маркетингу постають: міжнародні організації; органи державної влади країн; фізичні особи, що перетинають митний кордон держав (мігранти, туристи та транзитери); юридичні особи, які переміщують товари через митний кордон держав; юридичні особи, які надають інфраструктурні послуги. Зазначено, що форми застосування митного маркетингу суб'єктами здійснюються у межах нормативно-правового поля країн і міжнародного законодавства, а також обираються ними індивідуально виходячи з їх інтересів та можливостей. Наведено зміст маркетингової діяльності головних суб'єктів системи митного маркетингу у сферах: стратегічного планування; бюджетування, товарної, цінової та збутової політики, просування, дій персоналу, процесу обслуговування та оточення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, ТОВ `Редакція журналу `Економіка та держава`uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка та держава;2021. № 3-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмитна справаuk_UA
dc.subjectмитні послугиuk_UA
dc.subjectмитний маркетингuk_UA
dc.subjectДержавна митна служба Україниuk_UA
dc.subjectВсесвітня митна організаціяuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcustomsuk_UA
dc.subjectcustoms servicesuk_UA
dc.subjectcustoms marketinguk_UA
dc.subjectState Customs Service of Ukraineuk_UA
dc.subjectWorld Customs Organizationuk_UA
dc.titleМитний маркетинг: інституціоналізація, потенціал, особливостіuk_UA
dc.title.alternativeCustoms marketing: institutionalization, potential, featuresuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та регіональних студій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf244,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.