Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4706
Назва: До питання застосування гідродинамічної аналогії для процедури розрахунку параметрів транспортних потоків
Інші назви: To question of application of hydrodynamic analogy for procedure of calculation of parameters of transport streams
Автори: Сохацький, А. В.
Трофімов, О. В.
Кузьменко, А. І.
Sokhatsky, A. V.
Trofimov, A. V.
Kuzmenko, A. I.
Ключові слова: транспортні потоки
макроскопічні моделі
числове моделювання
рівняння Нав’є – Стокса
traffic flow
macroscopic models
numerical simulation
equations of Navier – Stokes
Дата публікації: 1-кві-2022
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Сохацький А. В. До питання застосування гідродинамічної аналогії для процедури розрахунку параметрів транспортних потоків / А. В. Сохацький, О. В. Трофімов, А. І. Кузьменко // Системи та технології. - 2021. - № 1. - С. 21-30.
Серія/номер: Системи та технології;2021. - № 1
Короткий огляд (реферат): Математичне моделювання транспортних потоків і нині є досить складним та актуальним завданням. Найбільш досконалі математичні моделі транспортних потоків описуються рівняннями математичної фізики. Загальний факт відмінностей гідродинамічних моделей транспортних потоків від відповідних гідродинамічних аналогів полягає в записі правої частини рівнянь. Це стосується коректного запису, як правило, гіперболічних систем рівнянь та їх дифузійних аналогів. Складнощі, що виникають в описі транспортного потоку, схожі зі складностями, які виникають під час опису турбулентного руху рідини. Мета статті – побудова математичної моделі, числового методу, алгоритму розв’язування задачі та створення програмного забезпечення для дослідження динаміки транспортних потоків. У статті розглядається задача моделювання транспортного потоку автомобільних транспортних засобів. Для опису фізичного процесу використано систему рівняння Нав’є Стокса. Розроблено методику, алгоритм розв’язування задачі, та програмне забезпечення. Для числового інтегрування системи диференціальних рівнянь використано скінченно-об’ємний метод. Проведено тестування розробленої методики. За результатами числових розрахунків побудовано фундаментальну діаграму транспортного потоку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4706
ISSN: 2521-6643
Розташовується у зібраннях:2021/1(61)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 Сохацький.pdfелектронне видання820,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.