Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4700
Title: Просторові моделі теорії неперервних задач оптимального розбиття множин
Other Titles: Spatial models of the theory of optimal division of sets’ continuous problems
Authors: Фірсов, О. Д.
Трофімов, О. В.
Trofimov, A. V.
Firsov, A. D.
Keywords: якість та надійність програмного забезпечення
валідація
Application Logic
автоматизація процесу тестування
NI Test Stand
життєвий цикл програмних продуктів
FPGA
Radiy Platform Configuration Tool
AFBL
Issue Date: 25-Mar-2022
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Фірсов О. Д. Просторові моделі теорії неперервних задач оптимального розбиття множин / О. Д. Фірсов, О. В. Трофімов // Системи та технології. - 2020. - № 2. - С. 67-78
Series/Report no.: Системи та технології;2020. - № 2
Abstract: У статті показана роль стадії тестування і відлагодження у життєвому циклі програмних продуктів при оцінці їх надійності. Виділені етапи тестування апаратно-програмних комплексів. Проаналізовані дослідження, спрямовані на оптимізацію стадії тестування і відлагодження програмних продуктів. Розглянуто характеристики факторів, врахування яких при тестуванні підвищує точність оцінки надійності програмних продуктів. Ви-значені особливості моделювання, спрямовані на створення засобів тестування програмних продуктів. Виконано опис архітектури платформи RadICS. Продемонстровано приклад розробки алгоритму для перевірки якості та надійності функцій блоків бібліотеки AFBL. Проаналізовано конфігурацію випробувального стенду з ручним тестуванням та запропоновано його модифікацію на основі обладнання та програмного забезпечення компанії National Instruments
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4700
ISSN: 2521-6643
Appears in Collections:2020/2(60)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4 Руденко О. А..pdfелектронне видання514,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.