Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4679
Назва: Організаційно-правові засади та механізми державного управління соціально-економічними ризиками в умовах діджиталізації
Інші назви: Organizational and legal principles and mechanisms of public management of socio-economic risks in the conditions of digitalization
Автори: Тогобицька, В. Дж.
Tohobytska, V. D.
Ключові слова: цифрова трансформація
механізми державного управління
діджиталізація
державне управління
соціально-економічні ризики
digital transformation
mechanisms of public administration
digitalization
socio-economic risks
public administration
Дата публікації: 4-лют-2022
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Тогобицька В. Дж. Організаційно-правові засади та механізми державного управління соціально-економічними ризиками в умовах діджиталізації / В. Дж. Тогобицька // Публічне управління та митне адміністрування. – 2021. - № 4 (31). – С. 42 – 46
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2021. - № 4 (31)
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено комплексне наукове обґрунтування та дослідження проблематики організаційно-правових засад та механізмів державного управління соціально-економічними ризиками в умовах діджиталізації. Акцентовано увагу на тому, що в складних сучасних державно-суспільних процесах, а також відносинах у сфері суб’єктів господарської та підприємницької діяльності, важко уявити їх функціонування без використання інформаційних і цифрових технологій, адже їх використання полегшило і навіть змінило різні сфери підприємницької діяльності й, відповідно, управлінські процеси у сфері бізнес-адміністрування. Натепер у науковій літературі зустрічаються дослідження, що стосуються такого явища, як діджиталізація, які носять переважно описовий характер і стосуються різних сфер діяльності сучасного суспільства, зокрема, наслідків діджиталізації для сучасного суспільства, безпосередньо на рівні підприємств, вплив на підприємства різних сфер діяльності, а також питання діджиталізації різних секторів економіки. Натомість поняття «діджиталізація» і його місце в процесах бізнес-адміністрування підприємницьких структур та соціально-економічних відносин набуває все більшого й особливого значення. Зроблено висновок, що управління та бізнес-адміністрування підприємницької структури в умовах діджиталізації суспільства повинні мати низку специфічних особливостей, зокрема, підприємець повинен з урахуванням сучасних технологій стати повністю клієнтоорієнтованим перед підприємницькою структурою. При цьому клієнтоорієнтованість за традиційної економіки та цифрової економіки носить різний характер: у традиційній економіці управління потребами клієнтів у компанії в цілому, а за цифровізації економіки ‒ запитів конкретного споживача; каналами просування за традиційної економіки виступають переважно офлайн-комунікації, а за цифрової економіки ‒ діджиталізаційні елементи державного управління. Перехід до клієнтоорієнтованості в умовах цифрової економіки є важливим управлінським процесом, що вимагає змін не тільки в окремих бізнес-процесах підприємницьких структур, а й у роботі всієї організації, тобто повинні бути внесені певні вищевказані корективи в бізнес-адміністрування підприємницької структури взагалі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4679
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2021/ №4(31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8Тогобицька В. Дж..pdfелектронне видання316,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.