Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/462
Назва: Використання індикаторів в формуванні та оцінюванні ефективності інноваційної стратегії підприємства
Інші назви: Using indicators in developing and assessing the effectiveness of the innovation strategy of enterprises
Автори: Пасічник, Т. О.
Ключові слова: iнноваційна стратегія
індикатори інноваційної діяльності
витрати на інноваційну діяльність
innovation strategy
innovation indicators
spending on innovation
Дата публікації: 31-бер-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: 1. Иванов С. А. Инновационный потенциал предпринимательства как фактор развития хозяйственной системы / С. А. Иванов, В. П. Галенко // Проблемы современной экономики. – 2012. – № 1 (41). – С. 142–145. 2. Маленков Ю. А. О классификациях стратегий компаний [Электронный ресурс] / Ю. А. Маленков // Эмитент. Существенные факты, события, действия. Единое информационно-аналитическое обеспечение промышленности и предпринимательства Северо- Западного региона РФ. – 2006. − № 42 (173). – Режим доступа : http://www.infomanagement.ru/ avtorskaya_statya/klasifikaciya_strategiy_ kompaniy/3. 3. Агарков С. А. Инновационный менеджмент и государственная инновационная политика [Электронный ресурс] : [монография]. − С. А. Агарков, Е. С. Кузнецова, М. О. Грязнова. – М. : Академия естествознания. – 2011. − Режим доступа : http://www.rae.ru/monographs/112. 4. Ansoff. I. The firm of the future / I. Ansoff // Harvard Business Review. – 1965. − № 43 (5). − P. 162–178. 5. Mintzberg H. Crafting strategy / H. Mintzberg // Harvard Business Review. – 1987. − July–August. – p. 66–75. 6. Innovation. Helping companies consistently drive superior business performance through innovation in products, services, processes and business models [Электронный ресурс]. − Режим доступа : http://www.mckinsey.com/client_service/strategy/expertise/ innovation.
Серія/номер: Економіка;2/2013
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано підходи до формування інноваційної стратегії підприємства. Запропоновано індикатори оцінювання її ефективності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/462
ISSN: 2310-0672
Розташовується у зібраннях:2013/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19..pdfЕлектронне видання345,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.