Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасічник, Т. О.-
dc.date.accessioned2016-03-31T08:58:01Z-
dc.date.available2016-03-31T08:58:01Z-
dc.date.issued2016-03-31-
dc.identifier.citation1. Иванов С. А. Инновационный потенциал предпринимательства как фактор развития хозяйственной системы / С. А. Иванов, В. П. Галенко // Проблемы современной экономики. – 2012. – № 1 (41). – С. 142–145. 2. Маленков Ю. А. О классификациях стратегий компаний [Электронный ресурс] / Ю. А. Маленков // Эмитент. Существенные факты, события, действия. Единое информационно-аналитическое обеспечение промышленности и предпринимательства Северо- Западного региона РФ. – 2006. − № 42 (173). – Режим доступа : http://www.infomanagement.ru/ avtorskaya_statya/klasifikaciya_strategiy_ kompaniy/3. 3. Агарков С. А. Инновационный менеджмент и государственная инновационная политика [Электронный ресурс] : [монография]. − С. А. Агарков, Е. С. Кузнецова, М. О. Грязнова. – М. : Академия естествознания. – 2011. − Режим доступа : http://www.rae.ru/monographs/112. 4. Ansoff. I. The firm of the future / I. Ansoff // Harvard Business Review. – 1965. − № 43 (5). − P. 162–178. 5. Mintzberg H. Crafting strategy / H. Mintzberg // Harvard Business Review. – 1987. − July–August. – p. 66–75. 6. Innovation. Helping companies consistently drive superior business performance through innovation in products, services, processes and business models [Электронный ресурс]. − Режим доступа : http://www.mckinsey.com/client_service/strategy/expertise/ innovation.uk_UA
dc.identifier.issn2310-0672-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/462-
dc.description.abstractПроаналізовано підходи до формування інноваційної стратегії підприємства. Запропоновано індикатори оцінювання її ефективності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;2/2013-
dc.subjectiнноваційна стратегіяuk_UA
dc.subjectіндикатори інноваційної діяльностіuk_UA
dc.subjectвитрати на інноваційну діяльністьuk_UA
dc.subjectinnovation strategyuk_UA
dc.subjectinnovation indicatorsuk_UA
dc.subjectspending on innovationuk_UA
dc.titleВикористання індикаторів в формуванні та оцінюванні ефективності інноваційної стратегії підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeUsing indicators in developing and assessing the effectiveness of the innovation strategy of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2013/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19..pdfЕлектронне видання345,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.