Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/456
Назва: Використання системи паблік рилейшнз в управлінні міжнародним туризмом
Інші назви: Using the public relations system in the management of the international tourism
Автори: Горб, К. М.
Ключові слова: паблік рилейшнз
паблік рилейшнз у туризмі
туристичний PR-ланцюг
public relations
public relations in tourism
travel PR-chain
Дата публікації: 31-бер-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: 1. Паблік рилейшнз в туристському бізнесі [Електронний ресурс]. − Режим доступу : http://123pr.kiev.ua/pablik-rilejshnz-v-turystskomu-biznesi. 2. Королько В. Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика : підручник. − Королько В. Г. − 2-ге вид., перероб. і доп.– К. : Скарби, 2001. – 400 с. 3. Мойсеєв В. А. Паблік рилейшнз : навч. посіб. / Мойсеєв В. А. – К. : Академвидав, 2007. – 224 с. 4. Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз : навчальний посібник / Почепцов Г. Г. – К. : Знання, 2000. – 506 с. 5. Паблик рилейшнз (PR) в сфере туризма [Электронный ресурс]. − Режим доступа : http://tourfaq.net/travel-business/pablik-rilejshnz-pr-v-sfere-turizma. 6. Горб К. М. Туристичні дестинації в системі міжнародної маркетингової діяльності / К. М. Горб // Вісник Львівського університету. Серія географічна. – 2012. – Вип. 41. – Ч. 2. – С. 26–33. 7. Кіптенко В. К. Менеджмент туризму : підручник / Кіптенко В. К. – К. : Знання, 2010. – 502 с. 8. Кудла Н. Є. Маркетинг туристичних послуг : навч. посіб. / Кудла Н. Є. – К. : Знання, 2011. – 351 с. 9. Кудла Н. Концепція публічно-приватного партнерства (ППП) як інноваційний інструмент розвитку туризму / Н. Кудла, Є. Палка // Географія і туризм: національний та міжнародний досвід : матеріали VI міжнародної наук. конф. – Львів : Видавничий центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2012. – 518 с. 10. Смирнов І. Г. Логістика туризму : навч. посіб. / Смирнов І. Г. – К. : Знання, 2009. – 444 с. 11. Горб К. М. Концепція міжнародного туристичного маркетингу регіонів / К. М. Горб // Вісник Академії митної служби України. Серія : “Економіка“. – 2009. − № 2. – С. 76−81. 12. Сауков Г. Н. Сувенирная продукция в туризме (региональный аспект) [Электронный ресурс]. − Режим доступа : http://www.saukow.ru/publ/suvenirnaja_produkcija_v_turizme_ regionalnyj_aspekt_1_ponjatie_klassifikacija_i_znachenie_suvenira/1-1-0-12. 13. Международные туристские выставки и ярмарки [Электронный ресурс]. − Режим доступа : http://www.polina.in/2008/03/28/mezhdunarodnye-turistskie-vystavki-i.html. 14. Туристические информационные центры [Электронный ресурс]. − Режим доступа : http://tourpalata.org.ua/rus/turisticheskije_inform_centry.html. 15. Туристичний імідж регіону : монографія / за ред. А. Ю. Парфіненка. – Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2011. – 312 с.
Серія/номер: Економіка;2/2013
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність паблік рилейшнз в управлінні міжнародним туризмом як цілісної системи, сформовано принципову концептуальну модель PR у туризмі з виокремленням суб’єктного, об’єктного (цільового), предметного (“продуктного”) та методичного блоів, обґрунтувано концепцію “туристичного PR-ланцюга” в міжнародному туризмі, виділено окремі напрями PR-роботи суб’єктів міжнародного туристичного процесу в умовах глобалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/456
ISSN: 2310-0672
Розташовується у зібраннях:2013/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdfЕлектронне видання322,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.