Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/456
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорб, К. М.-
dc.date.accessioned2016-03-31T07:53:28Z-
dc.date.available2016-03-31T07:53:28Z-
dc.date.issued2016-03-31-
dc.identifier.citation1. Паблік рилейшнз в туристському бізнесі [Електронний ресурс]. − Режим доступу : http://123pr.kiev.ua/pablik-rilejshnz-v-turystskomu-biznesi. 2. Королько В. Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика : підручник. − Королько В. Г. − 2-ге вид., перероб. і доп.– К. : Скарби, 2001. – 400 с. 3. Мойсеєв В. А. Паблік рилейшнз : навч. посіб. / Мойсеєв В. А. – К. : Академвидав, 2007. – 224 с. 4. Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз : навчальний посібник / Почепцов Г. Г. – К. : Знання, 2000. – 506 с. 5. Паблик рилейшнз (PR) в сфере туризма [Электронный ресурс]. − Режим доступа : http://tourfaq.net/travel-business/pablik-rilejshnz-pr-v-sfere-turizma. 6. Горб К. М. Туристичні дестинації в системі міжнародної маркетингової діяльності / К. М. Горб // Вісник Львівського університету. Серія географічна. – 2012. – Вип. 41. – Ч. 2. – С. 26–33. 7. Кіптенко В. К. Менеджмент туризму : підручник / Кіптенко В. К. – К. : Знання, 2010. – 502 с. 8. Кудла Н. Є. Маркетинг туристичних послуг : навч. посіб. / Кудла Н. Є. – К. : Знання, 2011. – 351 с. 9. Кудла Н. Концепція публічно-приватного партнерства (ППП) як інноваційний інструмент розвитку туризму / Н. Кудла, Є. Палка // Географія і туризм: національний та міжнародний досвід : матеріали VI міжнародної наук. конф. – Львів : Видавничий центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2012. – 518 с. 10. Смирнов І. Г. Логістика туризму : навч. посіб. / Смирнов І. Г. – К. : Знання, 2009. – 444 с. 11. Горб К. М. Концепція міжнародного туристичного маркетингу регіонів / К. М. Горб // Вісник Академії митної служби України. Серія : “Економіка“. – 2009. − № 2. – С. 76−81. 12. Сауков Г. Н. Сувенирная продукция в туризме (региональный аспект) [Электронный ресурс]. − Режим доступа : http://www.saukow.ru/publ/suvenirnaja_produkcija_v_turizme_ regionalnyj_aspekt_1_ponjatie_klassifikacija_i_znachenie_suvenira/1-1-0-12. 13. Международные туристские выставки и ярмарки [Электронный ресурс]. − Режим доступа : http://www.polina.in/2008/03/28/mezhdunarodnye-turistskie-vystavki-i.html. 14. Туристические информационные центры [Электронный ресурс]. − Режим доступа : http://tourpalata.org.ua/rus/turisticheskije_inform_centry.html. 15. Туристичний імідж регіону : монографія / за ред. А. Ю. Парфіненка. – Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2011. – 312 с.uk_UA
dc.identifier.issn2310-0672-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/456-
dc.description.abstractРозкрито сутність паблік рилейшнз в управлінні міжнародним туризмом як цілісної системи, сформовано принципову концептуальну модель PR у туризмі з виокремленням суб’єктного, об’єктного (цільового), предметного (“продуктного”) та методичного блоів, обґрунтувано концепцію “туристичного PR-ланцюга” в міжнародному туризмі, виділено окремі напрями PR-роботи суб’єктів міжнародного туристичного процесу в умовах глобалізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;2/2013-
dc.subjectпаблік рилейшнзuk_UA
dc.subjectпаблік рилейшнз у туризміuk_UA
dc.subjectтуристичний PR-ланцюгuk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.subjectpublic relations in tourismuk_UA
dc.subjecttravel PR-chainuk_UA
dc.titleВикористання системи паблік рилейшнз в управлінні міжнародним туризмомuk_UA
dc.title.alternativeUsing the public relations system in the management of the international tourismuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2013/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdfЕлектронне видання322,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.