Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4556
Назва: Реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції: в пошуках найкращих кейсів
Інші назви: The education system reforming towards mitigating labour migration: in a search of best practices
Автори: Швіндіна, Г. О.
Опанасюк, Ю. А.
Давліканова, О. Б.
Shvindina, H.
Opanasiuk, Y.
Davlikanova, O.
Ключові слова: освітня політика
трудова міграція
дуальна освіта
менеджмент дуальної освіти
реформування освіти
educational policy
labor migration
dual education
dual education management
education reform
Дата публікації: 21-гру-2021
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Швіндіна Г. О. Реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції: в пошуках найкращих кейсів / Г. О.Швіндіна, Ю. А. Опанасюк, О. Б. Давліканова // Науковий погляд: економіка та управління. - 2021. - №5 (75). – С. 41 - 49
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2021. - №5 (75)
Короткий огляд (реферат): Зміни у соціально-економічних процесах України, вимоги щодо інтеграції в європейський освітній простір та низька конкурентоспроможність виробництв приводять до появи низки пріоритетних завдань, таких як реформування освіти та формування освітньої політики, яка би була сполучна із політикою економічного розвитку, соціального захисту, зайнятості у сталому контексті. При цьому важливо залучати до розроблення, управління та моніторингу освітніх програм соціальних партнерів, серед яких ключова роль належить роботодавцям, аби уникнути в майбутньому небажаної міграції населення внаслідок втрати ними кваліфікації через працевлаштування не за спеціальністю, наприклад. Дослідження спрямовано на пошук найкращих практик у реформуванні системі освіти, які дають змогу зменшити розрив між очікуваннями роботодавців та кваліфікаціями випускників і, як наслідок, позитивно вплинути на зменшення трудової міграції. У процесі дослідження виявлено, що еталонний патерн упровадження дуальної освіти сформувався в Німеччині. У статті наведено основні моменти поширення сталих принципів німецького патерну в країнах світу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4556
ISSN: 2706-9079(Online)
2521-666X (Print)
Розташовується у зібраннях:2021/5(75)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8 Швіндіна Г.О..pdfелектронне видання499,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.