Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4506
Назва: Оптимізація занять із фізичного виховання дистанційно в спеціальних медичних групах закладів вищої освіти
Інші назви: Optimization of Physical Education E-Classes Learning for Special Medical Groups of Higher Education Institutions.
Автори: Коndratenko, V.
Homon, L.
Zaitsev, I.
Liubimov, V.
Chekolba, H.
Павлун, Т.
Кондратенко, В.
Гомон, Л. В.
Зайцев, І. А.
Любімов, В. А.
Чекольба, Г. М.
Ключові слова: дистанційне навчання
спеціальні медичні групи
специфіка захворювань
контроль та самоконтроль за станом здоров‟я
e-learning
special medical groups
specifics of disease
control and self-control over the health status
Дата публікації: 26-вер-2021
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Павлун Т. Оптимізація занять із фізичного виховання дистанційно в спеціальних медичних групах закладів вищої освіти / Т. Павлун, В. Кондратенко, Л. Гомон, І. Зайцев, В. Любімов, Г. Чекольба // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 1. - С. 26-32.
Серія/номер: Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр;2021. - № 1(53)
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито важливе завдання фізичного виховання в закладах вищої освіти для студентів, які займалися в спеціальних медичних групах, що набуває все більш вагомого значення в умовах карантинних обмежень у зв‟язку з пандемією коронавірусу, коли організація занять із фізичного виховання проводиться дистанційно. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати особливості організації занять із фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп закладів вищої освіти в умовах роботи на відстані. Вихідним матеріалом для дослідження стали контрольні дані організації навчального процесу на відстані кафедрою фізичного виховання та спеціальної підготовки Університету митної справи та фінансів (м. Дніпро), що проводилася в 11 спеціальних медичних групах на п‟яти факультетах протягом двох семестрів 2020 року. Методи дослідження – метод тестування студентів для оцінки стартового рівня фізичної підготовленості; метод контролю за функціональним станом серцево-судинної, дихальної систем, опорно-рухового апарату; педагогічний експеримент, спрямований на впровадження фізичного самовиховання студентів спеціальних медичних груп дистанційно. Результати досліджень. Виявлено особливості методики викладання дисципліни «фізичне виховання» в умовах дистанційного навчання закладів вищої освіти, розроблено методологію й процедуру педагогічного контролю за станом здоров‟я студентів під час самостійних занять фізичним вихованням. Висновки. Проведені дослідження дають підставу рекомендувати організацію занять із фізичного виховання на відстані зі студентами спеціальних медичних груп у поєднанні з уведенням додаткових контрольних заходів із боку викладача-модератора та організацією самоконтролю студентів за станом свого здоров‟я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4506
ISSN: 2410-2156 (Online),
2220-7481 (Print)
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичного виховання та спеціальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fvs_2021_1_6.pdfелектронне видання235,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.