Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4493
Title: Концептуальні підходи до підготовки майбутніх педагогів щодо збереження здоров`я
Other Titles: CONCEPTUAL APPROACHES TO TRAINING THE FUTURE TEACHERS IN THE FIELD OF HEALTH CONSCIOUSNESS
Authors: Черевко, С. В.
Черевко, А. Д.
Cherevko, S. V.
Cherevko, A. D.
Keywords: майбутні педагоги
концептуальний підхід
Всесвітня організація охорони здоров’я
стандарти
prospective teachers
conceptual approach
World Health Organisation
standards
Issue Date: 19-Oct-2021
Citation: Черевко С. Концептуальні підходи до підготовки майбутніх педагогів щодо здоров’яз береження / С. Черевко, А. Черевко // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. - 2014. - Вып. 48. - С. 25-28.
Series/Report no.: Вчені Записки Кримського інженерно-педагогічного університету. Педагогічні науки;2014 Випуск 48
Abstract: У статті представлено концептуальні підходи до підготовки майбутніх педагогів щодо здоров’язбереження. Автори визначають важливість необхідності та доцільності адаптації та імплементації в навчальні програми навчальних закладів міжнародних стандартів мінімальної фізичної рухової активності, розробки мінімальних стандартів здорового харчування як уніфікованих інструментів здоров’язбереження та їх пілотування. Акцентується на необхідності та доцільності адаптації та імплементації в навчальні програми навчальних закладів міжнародних стандартів мінімальної фізичної рухової активності, розробки мінімальних стандартів здорового харчування як уніфікованих інструментів здоров’язбереження та їх пілотування.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4493
Appears in Collections:Кафедра фізичного виховання та спеціальної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
uz-48-vol-01.pdfелектронне видання423,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.