Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4420
Название: | Стратегічні напрями розвитку електронного урядування в Україні |
Другие названия: | Strategic directions of e-government development in Ukraine |
Авторы: | Юсіфбейлі, Р. Yusifbаyli, R. |
Ключевые слова: | електронне урядування нформатизація електронні послуги інформаційно-комп’ютерні технології e-government informatization electronic services information and computer technologies |
Дата публикации: | 3-сен-2021 |
Издательство: | Університет митної справи та фінансів |
Библиографическое описание: | Юсіфбейлі Р. Стратегічні напрями розвитку електронного урядування в Україні / Р. Юсіфбейлі // Публічне управління та митне адміністрування. - 2021. - № 2 (29) . – С. 49 – 55 |
Серия/номер: | Публічне управління та митне адміністрування;2021. - № 2 (29) |
Аннотация: | У статті аналізуються пріоритетні напрями розвитку електронного урядування в Україні. Розкривається основний зміст Стратегії реформування державного управління України до 2021 року; Державної стратегії регіонального розвитку на 2021–2027 роки, інших нормативно-правових документів, які лежать в основі розвитку електронного урядування в Україні. Визначаються проблеми і труднощі в реалізації стратегії електронного урядування. Підкреслюється, що розвиток електронного урядування є потужним інструментом адміністративної реформи, антикорупційних програм уряду, підтримки різних національних проектів. Наголошується, що, незважаючи на те що в галузі інформатизації у функціонуванні інфраструктури комунікаційних мереж і внутрішньої автоматизації державного сектору вже досягнуто певні результати, Україна все ще перебуває на недостатній стадії розвитку електронного урядування й електронних послуг. Визначається, що перехід до уряду, орієнтованого на громадянина, який заснований на ІКТ, є довготривалим процесом і потребує розробки послідовної стратегії, яка б визначала структуру та цілі цього процесу. Підкреслюється, що цей процес можна прискорити шляхом визначення владою політично та соціально важливих стратегічних пріоритетів і вироблення ефективних тактичних підходів. Наголошується, що саме повна прозорість, доступність і підзвітність в Інтернеті можуть значно підвищити задоволеність і довіру громадян навіть за відсутності більш складних форм електронного урядування, таких як складні електронні взаємодії та транзакції. Аналізуються програма, правові передумови, засади, цілі, принципи та напрями роботи координуючого органу з упровадження електронного врядування – Міністерства цифрової інформації. Обґрунтовується доцільність застосовування проектної діяльності щодо розробки й упровадження новітніх технологій для залучення громадян до прийняття управлінських рішень з метою зміцнення довіри до держави та її політики. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4420 |
ISSN: | 2310-9653 |
Располагается в коллекциях: | 2021/ №2(29) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
10 Юсіфбейлі Р..pdf | електронне видання | 355,64 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.