Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4349
Название: Практика рекламної та PR-діяльності: практикум
Авторы: Кодацька, Н. О.
Дрешпак, В. М.
Ятчук, О. М.
Сенкевич, Г. А.
Чечельницька, Г. В.
Антонова, В. Ю.
Лесюк, О. В.
Авраменко, І. А.
Ключевые слова: реклама
аналіз рекламного ринку
учасники рекламного процесу
рекламне агентство
PR-технології
типографічний дизайн
корпоративна реклама
продукція прес-служб
Дата публикации: 16-июл-2021
Издательство: Середняк Т. К,
Библиографическое описание: Практика рекламної та PR-діяльності: практикум [Текст] / За ред. Кодацької Н.О, Чечельницької Г.В.- Дніпро: Середняк Т. К, 2021. – 357 c.
Серия/номер: навчальне видання;2021
Аннотация: У навчальному посібнику розкрито сутність та структуру реклами та піару як складової частини професійної діяльності. Особливістю викладення матеріалу є наповнення його особистими практичними прикладами професійної діяльності викладачів та практиків, методиками, пошуковими алгоритмами, що принципово важливо для підготовки майбутніх журналістів, рекламістів, працівників прес-служб та pr-відділів. Багато уваги приділяється визначенню методики оцінювання та аналізу інформації та явищ різних сфер життя суспільства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4349
ISBN: 978-617-8010-33-1
Располагается в коллекциях:Кафедра журналістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Практика_рекл_PR_діял.pdf3,81 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.