Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4349
Назва: Практика рекламної та PR-діяльності: практикум
Автори: Кодацька, Н. О.
Дрешпак, В. М.
Ятчук, О. М.
Сенкевич, Г. А.
Чечельницька, Г. В.
Антонова, В. Ю.
Лесюк, О. В.
Авраменко, І. А.
Ключові слова: реклама
аналіз рекламного ринку
учасники рекламного процесу
рекламне агентство
PR-технології
типографічний дизайн
корпоративна реклама
продукція прес-служб
Дата публікації: 16-лип-2021
Видавництво: Середняк Т. К,
Бібліографічний опис: Практика рекламної та PR-діяльності: практикум [Текст] / За ред. Кодацької Н.О, Чечельницької Г.В.- Дніпро: Середняк Т. К, 2021. – 357 c.
Серія/номер: навчальне видання;2021
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику розкрито сутність та структуру реклами та піару як складової частини професійної діяльності. Особливістю викладення матеріалу є наповнення його особистими практичними прикладами професійної діяльності викладачів та практиків, методиками, пошуковими алгоритмами, що принципово важливо для підготовки майбутніх журналістів, рекламістів, працівників прес-служб та pr-відділів. Багато уваги приділяється визначенню методики оцінювання та аналізу інформації та явищ різних сфер життя суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4349
ISBN: 978-617-8010-33-1
Розташовується у зібраннях:Кафедра журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Практика_рекл_PR_діял.pdf3,81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.