Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4317
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКапран, Р. В.-
dc.contributor.authorKapran, R. V.-
dc.date.accessioned2021-06-15T09:23:48Z-
dc.date.available2021-06-15T09:23:48Z-
dc.date.issued2021-06-15-
dc.identifier.citationКапран Р. В. Декларації як джерела адміністративного права / Р. В. Капран // Правова позиція. – 2021. - № 1 (30). – С. 32 – 38uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4317-
dc.description.abstractУ статті на підставі узагальненого аналізу значень терміна «декларація» розкривається специфіка декларацій як джерел адміністративного права. Зазначається, що вони мають різний прояв, зокрема є джерелами адміністративного права: а) як вітчизняні формалізовані нормативні джерела (нормативно-правові акти з відповідною назвою, якою підкреслюється їхнє особливе значення); займають місце серед «основних» (вітчизняні нормативно-правові акти) джерел адміністративного права; б) як «представники» актів «м’якого права», визнання яких як джерел права в наукових та інших доктринальних джерелах уже майже не оспорюється; в) як складові частини низки підзаконних актів, які мають вигляд додатків до цих актів, являть собою певний бланк або заяву, що передбачають надання в них певної інформації. Підкреслюється необхідність підвищення поваги до «декларативних норм», що можливо лише завдяки сумлінному дотриманню проголошених у них положень. На прикладі декларацій як актів «м’якого права» демонструється механізм забезпечення дії положень декларацій, специфікою яких є своєрідна «добровільна обов’язковість». Вказується на дещо умовну можливість використання поняття «юридична сила» стосовно декларацій як актів «м’якого права». Зазначається комплексний (щодо галузевої сфери) характер майже всіх декларацій як додаткових джерел адміністративного права, де комплексність зумовлена тим фактом, що вони можуть бути визнані джерелами різних галузей права, натомість в адміністративному праві вони представлені значно ширше, аніж в інших вітчизняних галузях права, що пояснюється «масштабністю» (за обсягом правового регулювання та кількістю нормативних формалізованих його джерел) предмета адміністративного права. На прикладі вітчизняних законодавчих актів (Закон України «Про звернення громадян» та Кодекс адміністративного судочинства України) продемонстровано механізм забезпечення дії декларативних норм, характерною ознакою яких (декларативних норм) є обов’язковість подальшого нормативного закріплення (деталізованого врегулювання) в інших нормативних актах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;2021. - № 1 (30)-
dc.subjectджерела права.uk_UA
dc.subjectджерела адміністративного праваuk_UA
dc.subject«м’яке право»uk_UA
dc.subjectакти «м’якого права»uk_UA
dc.subjectдеклараціїuk_UA
dc.subjectдекларації – нормативні актиuk_UA
dc.subjectдекларативні нормиuk_UA
dc.subjectsources of lawuk_UA
dc.subjectsources of administrative lawuk_UA
dc.subject“soft law”uk_UA
dc.subjectacts of “soft law”uk_UA
dc.subjectdeclarationsuk_UA
dc.subjectdeclarations-normative actsuk_UA
dc.subjectdeclarative normsuk_UA
dc.titleДекларації як джерела адміністративного праваuk_UA
dc.title.alternativeDeclarations as sources of administrative lawuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2021/1(30)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8 Капран Р. В..pdfелектронне видання372,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.