Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/429
Назва: Онлайн-революція в освіті: економічні передумови та управлінські рішення
Інші назви: Online-revolution in education: economic preconditions and managerial decisions
Автори: Пасічник, Т. О.
Ключові слова: онлайн-освіта
управління освітою
освітні програми
онлайн-курси
економічна ефективність освіти
online education
education management
educational programs
online courses
economic efficiency of education
Дата публікації: 26-бер-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: 1.Massive open online course [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://en.wikipedia.org/ wiki/ Massive_open_online_course. 2. Online Learning Trends in Private-Sector Colleges and Universities. – March 2011. – By Jeff Seaman, Ph.D. Co-Director, Babson Survey Research Group, Babson College. 3. Coursera [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ru.wikipedia.org/wiki/ Coursera. 4. Cetron, M. J. 50 trends shaping the future. M. J. Cetron, & O. Daview // Special Report Published by the World Future Society. – 2003/ 5. Тоффлер Э. Шок будущего : пер. с англ. / Тоффлер Э. – М. : АСТ, 2002. – 557 с. – (Philosophy).
Серія/номер: Економіка;2013/1
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано підходи до визначення економічної ефективності онлайн-освіти. Установлено, що в ході визначення продуктивності онлайн-курсів необхідно аналізувати фактори витрат на персонал, інфраструктуру, обладнання, обслуговування, а також академічної, мотиваційної, економічної віддачі. Розглянуто економічні тренди, що супроводжують розвиток онлайнтехнологій у сфері освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/429
Розташовується у зібраннях:2013/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdfЕлектронне видання320,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.