Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4236
Назва: Автоматизація документообігу як один зі складників процесу діджиталізації публічного управління в Україні
Інші назви: Document management automation as one of the components of the digitalization of public governance in Ukraine
Автори: Васиньова, Н. С.
Vasyniova, N. S.
Ключові слова: діджиталізація
автоматизація документування
оцифрування
система електронного документообігу
цифрова трансформація
публічне управління
digitalization
automation of documentation
digitization
electronic document management system
digital transformation
public governance
public governance
Дата публікації: 1-лют-2021
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Васиньова Н. С. Автоматизація документообігу як один зі складників процесу діджиталізації публічного управління в Україні / Н. С. Васиньова // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020 . - № 4 (27). – С. 39 – 43
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2020 . - № 4 (27)
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено обґрунтуванню значущості автоматизації документообігу як одного з напрямів розвитку про цесу діджиталізації публічного управління України. Зазначено, що головним складником цього процесу є впровадження електронного урядування, а одним із вагомих його інструментів – електронний документообіг, який безпосередньо впливає на оптимізацію всього процесу, оскільки створює умови для підвищення ефективності діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, забезпечення підвищення якості та доступності державних послуг, перебудови відносин з населенням, подолання інформаційної нерівності та залучення громадян до участі в державних справах тощо. Наголошено, що активне запровадження та використання цифрових технологій у державних органах дозволяє повністю внести зміни в усі сфери суспільного життя і породжує таке глобальне явище, як «діджиталізація». Авторка визначає стримувальні чинники розвитку цього явища, а саме: використання традиційних підходів до організації документообігу та сучасний стан системи електронного документообігу (СЕД) в державних органах, які потребують оновлення й удосконалення. Підкреслено важливість вирішення питань щодо автоматизації документообігу. Звернено увагу на те, що процес діджиталізації необхідно розпочинати з розгортання систем електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису. У статті за допомогою традиційного методу аналізу документів, що містить сприйняття тексту, виокремлення смислових блоків ідей, тверджень, проаналізовано сутність поняття «діджиталізація» та запропоновано авторське визначення поняття «діджиталізація документування у сфері публічного управління». Крім того, для реалізації мети дослідження проаналізовано фахові видання з публічного управління України за останні 3 роки, ресурси мережі Інтернет, які містять значні матеріали з проблеми автоматизації документування, впровадження СЕД, офіційні державні сайти, законопроєкти, які подано на розгляд до Верховної Ради, спрямовані на розвиток політики діджиталізації та посилення державного регулювання цієї сфери, що дало змогу розглянути основні досягнення у сфері цифрової трансформації публічного управління України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4236
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2020/ №4(27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9 Н. С. Васиньова.pdfелектронне видання332,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.