Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4221
Название: Окремі аспекти використання екологічного маркетингу для поліпшення природного середовища міста
Другие названия: Certain aspects of using environmental marketing to improve the city’s natural environment
Авторы: Ліпич, Л. Г.
Хілуха, О. А.
Кушнір, М. А.
Lipych, L.
Khilukha, O.
Kushnir, M.
Ключевые слова: екологічні проблеми
екологічний маркетинг
проекологічні ініціативи
екосвідомість суспільства
екологічні проєкти
навколишнє природне середовище
ecological problems
ecological marketing
pro-ecological initiatives
eco-consciousness of society
ecological projects
environment
Дата публикации: янв-2021
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Ліпич Л. Г. Окремі аспекти використання екологічного маркетингу для поліпшення природного середовища міста / Л. Г. Ліпич, О. А. Хілуха, М. А. Кушнір // Науковий погляд: економіка та управління. – 2020. - №4 (70). – С. 66 – 71
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №4 (70)
Аннотация: Екологічний маркетинг – це філософія організації щодо маркетингової діяльності, яка визначає головною метою підприємства відносно ринку забезпечення його функціонування на принципах стійкого споживання та відповідального ставлення до навколишнього середовища відповідно до вимог стійкого розвитку суспільства та екосистеми. Обґрунтовано, що фактична реалізація маркетингу здійснюється з використанням його основних інструментів, адаптованих до територіального управління. Для маркетингу територій, крім традиційних інструментів «4P», використовуються ще два, а саме підтримка місцевої спільноти та політичні сили. Екологічні проєкти органів місцевої влади міста Луцька, підприємств та громадських організацій спрямовані не лише на вирішення екологічних проблем. В них чітко можна виокремити складові частини екомаркетингу, імплементація яких дає змогу підвищити добробут мешканців міста та збільшити потік туристів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4221
Располагается в коллекциях:2020/4(70)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13 Ліпич Л.Г.pdfелектронне видання407,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.