Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛіпич, Л. Г.-
dc.contributor.authorХілуха, О. А.-
dc.contributor.authorКушнір, М. А.-
dc.contributor.authorLipych, L.-
dc.contributor.authorKhilukha, O.-
dc.contributor.authorKushnir, M.-
dc.date.accessioned2021-01-22T09:40:41Z-
dc.date.available2021-01-22T09:40:41Z-
dc.date.issued2021-01-
dc.identifier.citationЛіпич Л. Г. Окремі аспекти використання екологічного маркетингу для поліпшення природного середовища міста / Л. Г. Ліпич, О. А. Хілуха, М. А. Кушнір // Науковий погляд: економіка та управління. – 2020. - №4 (70). – С. 66 – 71uk_UA
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4221-
dc.description.abstractЕкологічний маркетинг – це філософія організації щодо маркетингової діяльності, яка визначає головною метою підприємства відносно ринку забезпечення його функціонування на принципах стійкого споживання та відповідального ставлення до навколишнього середовища відповідно до вимог стійкого розвитку суспільства та екосистеми. Обґрунтовано, що фактична реалізація маркетингу здійснюється з використанням його основних інструментів, адаптованих до територіального управління. Для маркетингу територій, крім традиційних інструментів «4P», використовуються ще два, а саме підтримка місцевої спільноти та політичні сили. Екологічні проєкти органів місцевої влади міста Луцька, підприємств та громадських організацій спрямовані не лише на вирішення екологічних проблем. В них чітко можна виокремити складові частини екомаркетингу, імплементація яких дає змогу підвищити добробут мешканців міста та збільшити потік туристів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2020. - №4 (70)-
dc.subjectекологічні проблемиuk_UA
dc.subjectекологічний маркетингuk_UA
dc.subjectпроекологічні ініціативиuk_UA
dc.subjectекосвідомість суспільстваuk_UA
dc.subjectекологічні проєктиuk_UA
dc.subjectнавколишнє природне середовищеuk_UA
dc.subjectecological problemsuk_UA
dc.subjectecological marketinguk_UA
dc.subjectpro-ecological initiativesuk_UA
dc.subjecteco-consciousness of societyuk_UA
dc.subjectecological projectsuk_UA
dc.subjectenvironmentuk_UA
dc.titleОкремі аспекти використання екологічного маркетингу для поліпшення природного середовища містаuk_UA
dc.title.alternativeCertain aspects of using environmental marketing to improve the city’s natural environmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/4(70)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13 Ліпич Л.Г.pdfелектронне видання407,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.