Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4202
Название: | Нові механізми діяльності державного управління та інститутів громадянського суспільства в контекстах стратегій розвитку освітньої сфери регіону |
Другие названия: | New mechanisms of public administration and civil society institutions in the contexts of educational development strategies |
Авторы: | Безена, І. М. Bezena, I. M. |
Ключевые слова: | стратегія розвитку сталий розвиток освітня система реформування освітньої сфери development strategy sustainability partnership interaction educational system |
Дата публикации: | 12-янв-2021 |
Издательство: | Університет митної справи та фінансів |
Библиографическое описание: | Безена І. М. Нові механізми діяльності державного управління та інститутів громадянського суспільства в контекстах стратегій розвитку освітньої сфери регіону / І. М. Безена // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 3 (26). - С. 97 – 101 |
Серия/номер: | Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 3 (26) |
Аннотация: | Стаття присвячена дослідженню нових механізмів державного управління та інститутів громадянського суспільства у процесах демократизації і децентралізації публічної влади та контекстах становлення стратегій розвитку освітньої сфери регіону. У ході процесів реформи актуалізуються практики залучення громадськості до організаційних процесів формування та практичної реалізації державної політики у сфері освіти. Як свідчить зарубіжний досвід, ключовими питаннями постають: єдність і міцність суспільних цінностей та суспільних інституцій; дотримання основ демократії у механізмах залучення громадян/громадянських інституцій до процесів врядування на території громади; суттєвий вплив суб’єктів громадянського суспільства на процеси сталого розвитку громади та прав і свобод людини, в тому числі на освіту. У дослідженні проаналізовано сучасні практичні і початкові результати спільної діяльності у Дніпропетровському регіоні, механізми долучення інститутів громадянського суспільства до реформування освітньої сфери суспільства з метою підвищення задоволення потреби особистості в доступності до мережі закладів і якості освіти. Ключовим змістовим питанням практик організаційної діяльності державного управління регіонального рівня є конструктивна співпраця з органами місцевого самоврядування, громадськими інституціями території та жителями сіл і міст. Актуалізуються процеси реалізації інфраструктурних проєктів території, які спрямовано на покращення освітнього середовища та інтерактивного простору для інтелектуального розвитку людини. Адже мережа і зміст освіти визначають стратегічні орієнтири в людському розвитку території. Від рівня їхньої ефективної і спільної роботи залежать перспективи розвитку території і бюджетне наповнення, якість життя громади, інвестиційна привабливість громади і благополуччя її громадян. За результатами дослідження встановлено, що від рівня співпраці державного управління, місцевого самоврядування і громадського активу громади, стратегічно вибудованих партнерських стосунків, організаційного розвитку взаємної довіри і відповідальності буде залежати динамізм розвитку території та освітньої сфери, розв’язання критичних соціальноекономічних проблем і поступ у розвитку регіону. Сучасні регіональні практики підтверджують актуальність для стратегії розвитку території, наявність активних і професійних суб’єктів організаційної діяльності для послідовної реалізації інфраструктурних та організаційних процесів: аналіз ситуації, планування, обговорення, прийняття рішення, бюджетування проєктів та їх ефективна реалізація і успішність регіону. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4202 |
ISSN: | 2310-9653 |
Располагается в коллекциях: | 2020/ №3(26) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
17 Безена І. М..pdf | електронне видання | 334,39 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.