Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4148
Назва: Публічне управління інтернаціоналізацією вищої освіти в Україні: від глобального до національного вимірів
Інші назви: Public administration of internationalization of higher education in Ukraine: from global to national dimensions
Автори: Шевченко, С. О.
Shevchenko, S. O.
Ключові слова: публічне управління інтернаціоналізацією вищої освіти
якість вищої освіти
академічна мобільність
ринок освітніх послуг
міжнародна співпраця
конкурентоспроможність
public management of internationalization of higher education
quality of higher education
academic mobility
international cooperation
competitiveness
market of educational services
Дата публікації: 14-гру-2020
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Шевченко С. О. Публічне управління інтернаціоналізацією вищої освіти в Україні: від глобального до національного вимірів / С. О. Шевченко //. – С. 173 – 180
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 2(25)
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті особливості розвитку інтернаціоналізації вищої освіти в Україні у глобальному та національному вимірах, обґрунтовано необхідність формування інституційного середовища розвитку інтернаціоналізації вищої освіти в Україні, вироблення та реалізації національної та університетських стратегій інтернаціоналізації з розмежуванням відповідальності держави та університетів. Виокремлені головні напрями та форми публічного управління інтернаціоналізацією вищої освіти, що мають забезпечити реалізацію міжнародного співробітництва: створення стратегічних освітніх і наукових альянсів; реалізація проектів, що забезпечують впровадження міжнародних освітніх стандартів та гармонізація систем вищої освіти, інтеграція навчальних планів, курсів; реалізація програм, спрямованих на розвиток академічної мобільності студентів, викладачів, дослідників; забезпечення можливостей здобуття вищої освіти іноземними студентами; формування позитивного іміджу університетів в Україні та за кордоном тощо. Підкреслюється, що концентрація таланту (інтернаціоналізація), потужне фінансування та ефективне управління наступально утверджуються як основні фактори успіху університетів світового класу, які разом з окремими напрямами інтернаціоналізації (забезпечення підвищення якості освітньої та дослідницької діяльності, підготовки студентів до життя і роботи в міжкультурному та глобальному світі, підвищення міжнародної репутації, надання послуг суспільству, залученості до розвитку спільнот) можуть бути імплементовані в Україні як матриця для розроблення моделі оцінювання вищої освіти. Як наслідок, обґрунтовується необхідність активно розробляти закладам вищої освіти університетські стратегії інтернаціоналізації своєї діяльності, впровадження яких забезпечить доступ до глобальних джерел передових знань, продукування міжкультурних вмінь та навичок, зміцнення стану та рейтингу закладів вищої освіти. На підставі результатів моніторингових досліджень доводиться важливість причинно-наслідкових зв’язків під час формування механізмів публічного управління інтернаціоналізацією вищої освіти України, необхідність удосконалення державної політики щодо інноваційного розвитку вищої освіти з урахуванням можливостей, намірів та бажань її здобувачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4148
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2020/ №2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30 С. О. Шевченко.pdfелектронне видання430,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.