Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4089
Назва: Особливості місцевого самоврядування у сфері планування розвитку зеленого туризму
Інші назви: Peculiarities of local self-government in the plan of green tourism development plan
Автори: Сьомич, М. І.
Semich, M. І.
Ключові слова: місцеве самоврядування
зелений туризм
кластер
local government
program
green tourism
cluster
community
strategy
Дата публікації: 12-лис-2020
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Сьомич М. І. Особливості місцевого самоврядування у сфері планування розвитку зеленого туризму / М. І. Сьомич // Публічне управління та митне адміністрування. - 2020. - № 1 (24).- С. 81 – 85
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2020. - № 1 (24)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості місцевого самоврядування у сфері планування розвитку зеленого туризму. Зазначено, що Миргородський субрегіон Полтавської області має достатній ресурсний потенціал для розвитку туризму, як загалом, так і сільського зеленого зокрема. Проаналізовано, що туристична діяльність планується на основі Стратегії розвитку туризму та курортів України на період до 2026 року, Стратегії розвитку туризму та курортів у Полтавській області на 2019–2029 роки та Стратегії сталого розвитку Миргородського субрегіону до 2028 р. Зазначено, що формування агротуристичного кластеру «Миргород» передбачатиме партнерство з органами виконавчої влади, місцевими територіальними громадами, громадськими організаціями, бізнесом у сфері розвитку зеленого туризму. Координуючим органом буде спеціалізоване агентство розвитку зеленого туризму в Миргородському субрегіоні. Для розвитку туризму необхідне формування міжсекторних і міжгалузевих партнерств. Зважаючи на тренди та потреби українського села, вкрай актуально продовжувати роботу у напряму ініціації та розвитку агрорекреаційних, агроекологічних та агротуристичних кластерів, які об’єднають в ефективну систему туристичні об’єкти, громаду, фермерів, підприємців та аграрні заклади вищої освіти України. Передбачається залучення представників громадських об’єднань, бізнесу, засобів масової інформації, науковців та інших зацікавлених осіб до складу кластеру, дорадчо-консультаційних органів, робочих груп. Регламент роботи – проведення не рідше 1 разу на місяць оперативних робочих нарад, на яких розглядатиметься поточний стан виконання Стратегії сталого розвитку Миргородського субрегіону до 2028 р. Визначено, що специфічними стратегічними результатами безпосередньо у сфері туризму, на досягнення яких відповідно до Концепції розвитку туризму спрямовуватимуться зусилля влади, бізнесу і громади області під час розроблення треалізації Стратегії мають бути: закріплення Миргородського субрегіону в трійці найбільш відвідуваних туристами регіоніПолтавської області та формування стабільного в’їзного потоку туристів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4089
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2020/ №1(24)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16 М. І. Сьомич,.pdfелектронне видання395,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.