Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/4045
Название: Механізм адміністративно-правового регулювання державного управління у сфері забезпечення інформаційної безпеки України
Другие названия: Mechanism administratively legal adjusting of state administration in the field of providing of informative safety of Ukraine
Авторы: Яковлєв, П. О.
Yakovlev, P. O.
Ключевые слова: інвестиції
інвестиційна діяльність
адміністративно-правовий захист інвестицій
принципи захисту
investments
investment activity
administrative and legal protection of investments
protection principles
Дата публикации: 3-сен-2020
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Яковлєв П. О. Механізм адміністративно-правового регулювання державного управління у сфері забезпечення інформаційної безпеки України / П. О. Яковлєв // Правова позиція. – 2020. - № 2 (27). – С. 74 - 77
Серия/номер: Правова позиція;;2020. - № 2 (27)
Аннотация: Мета статті полягає в дослідженні сутності принципів адміністративно-правового захисту інвестицій. Так, статтю присвячено дослідженню принципів адміністративно-правового захисту інвестицій, зроблено спробу сформулювати і систематизувати інституційні та субінституційні принципи інституту адміністративно-правового захисту інвестицій та інвестиційної діяльності. Наголошено, що альтернативні механізми вирішення спорів, включаючи примирення (консиліацію), медіацію (посередництво), переговори (негоціацію), третейські суди, також доступні і все частіше використовується для вирішення комерційних спорів. Такі процедури є конфіденційними і не вносять свій внесок у розвиток інвестиційного законодавства, на відміну від судових справ. Коли спори вирішуються третейськими судами за межами країни, національні закони повинні гарантувати, що національні суди визнають та забезпечують виконання цих рішень відповідно до чинних міжнародних стандартів. З’ясовано, що підходи до укладення інвестиційних договорів розрізняються залежно від країни, часу, а також найбільш поширеними двосторонніми інвестиційними договорами та угодами про вільну торгівлю з інвестиційною складовою частиною. Під час вирішення питання про укладення міжнародної інвестиційної угоди органи державної влади повинні в першу чергу гарантувати, що вони мають можливість виконати зобов’язання та укладати угоди, що забезпечують досягнення цілей сталого розвитку. Зроблено висновок, що принципи інституту адміністративно-правового захисту інвестицій та інвестиційної діяльності являють собою основоположні начала, ідеї, установки, на яких базується правове регулювання даного інституту. Дані принципи в концентрованому вигляді виражають саму суть правового регулювання інвестування (особливо державного) і є елементом цього регулювання, оскільки являють собою основні керівні положення, що поширюються на всі відносиниякі складають предмет регулювання даного інституту. Вони також спрямовують розвиток та функціонування даного фінансово-правового інституту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/4045
ISSN: 2706-9079(Online)
2521-666X (Print)
Располагается в коллекциях:2020/2(27)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11 О. М. Фесенко.pdfелектронне видання370,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.