Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3987
Назва: Формування критеріальної бази іміджу промислового підприємства в Україні
Інші назви: Forming the criteria base for the image of industrial enterprises in Ukraine
Автори: Васильєв, О. В.
Дрокіна, М. М.
Vasyliev, O.
Drokina, M.
Ключові слова: імідж підприємства
медіарекламні ринки
маркетинг
Digital-медіареклама
економіка країни
валовий внутрішній продукт
image of enterprisest
media advertising markets
marketing
Digital media advertising
country economy
gross domestic produc
Дата публікації: 21-сер-2020
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Васильєв О. В. Формування критеріальної бази іміджу промислового підприємства в Україні / О. В. Васильєв, М. М. Дрокіна // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 102 - 109
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68)
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі зростає вплив нематеріальних чинників для забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств, роль яких не обмежується тільки реагуванням на глобальні зміни зовнішніх та внутрішніх умов господарювання. Влив відповідних управлінських дій та зовнішніх чинників відображається у ставленні контрагентів та відповідної аудиторії до підприємства, що, таким чином, формує його імідж у зовнішньому та внутрішньому середовищі. Підвищення конкурентоспроможності і шанси на ринковий успіх залежать від спрямування комунікативних потоків у напрямі забезпечення позитивного сприйняття зовнішніми та внутрішніми ринками аспектів діяльності підприємства. За інтенсифікації конку- ренція на зарубіжних та вітчизняних ринках більше не може бути гарантією успіху, зниження ціни і поліпшення рівня якості продукту промислових підприємств у довгостроковій перспективі. Важливими інструментами ефективного управління є інформованість громадськості про продукцію підприємства, його діяльність та роль у суспільстві. Забезпечення конкурентоспроможності підприємства завдяки позитивному іміджу створює привабливість та надійність як роботодавця, підвищує вартість на внутрішньому та зовнішньому ринках, впливає на відношення з державними і муніципальними органами управління, співвідношення з партнерами, і все це є стратегічними чинниками розвитку підприємства. У статті досліджено вплив медіарекламного ринку на формування іміджу промислового підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3987
ISSN: 2706-9079(Online)
2521-666X (Print)
Розташовується у зібраннях:2020/2(68)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18 Васильєв О.В.pdfелектронне видання791,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.