Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3987
Название: Формування критеріальної бази іміджу промислового підприємства в Україні
Другие названия: Forming the criteria base for the image of industrial enterprises in Ukraine
Авторы: Васильєв, О. В.
Дрокіна, М. М.
Vasyliev, O.
Drokina, M.
Ключевые слова: імідж підприємства
медіарекламні ринки
маркетинг
Digital-медіареклама
економіка країни
валовий внутрішній продукт
image of enterprisest
media advertising markets
marketing
Digital media advertising
country economy
gross domestic produc
Дата публикации: 21-авг-2020
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Васильєв О. В. Формування критеріальної бази іміджу промислового підприємства в Україні / О. В. Васильєв, М. М. Дрокіна // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 102 - 109
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68)
Аннотация: У сучасному світі зростає вплив нематеріальних чинників для забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств, роль яких не обмежується тільки реагуванням на глобальні зміни зовнішніх та внутрішніх умов господарювання. Влив відповідних управлінських дій та зовнішніх чинників відображається у ставленні контрагентів та відповідної аудиторії до підприємства, що, таким чином, формує його імідж у зовнішньому та внутрішньому середовищі. Підвищення конкурентоспроможності і шанси на ринковий успіх залежать від спрямування комунікативних потоків у напрямі забезпечення позитивного сприйняття зовнішніми та внутрішніми ринками аспектів діяльності підприємства. За інтенсифікації конку- ренція на зарубіжних та вітчизняних ринках більше не може бути гарантією успіху, зниження ціни і поліпшення рівня якості продукту промислових підприємств у довгостроковій перспективі. Важливими інструментами ефективного управління є інформованість громадськості про продукцію підприємства, його діяльність та роль у суспільстві. Забезпечення конкурентоспроможності підприємства завдяки позитивному іміджу створює привабливість та надійність як роботодавця, підвищує вартість на внутрішньому та зовнішньому ринках, впливає на відношення з державними і муніципальними органами управління, співвідношення з партнерами, і все це є стратегічними чинниками розвитку підприємства. У статті досліджено вплив медіарекламного ринку на формування іміджу промислового підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3987
ISSN: 2706-9079(Online)
2521-666X (Print)
Располагается в коллекциях:2020/2(68)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
18 Васильєв О.В.pdfелектронне видання791,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.