Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3980
Title: Індикатори оцінки та моніторингу ефективності інтеграції вищої освіти в чотирикутних Quadruple Helix
Other Titles: Indicators for evaluation and monitoring of the effectiveness of higher education integration into the Quadruple Helix model
Authors: Холявко, Н. І.
Kholiavko, N.
Keywords: система вищої освіти
заклад вищої освіти
модель Quadruple Helix
стейкхолдери
партнерство
моніторинг
індикатори оцінки
higher education system
higher education institution
Quadruple Helix model
stakeholders
partnership
monitoring
evaluation indicators
Issue Date: 21-Aug-2020
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Холявко Н. І. Індикатори оцінки та моніторингу ефективності інтеграції вищої освіти в чотирикутних Quadruple Helix / Н. І. Холявко // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 61 -68
Series/Report no.: Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68)
Abstract: Процеси становлення інформаційної економіки в Україні зумовлюють трансформацію діяльності закладів вищої освіти, висуваючи вимоги щодо рівня їхньої гнучкості й оперативності реакції на екзогенні виклики. Забезпечення конкурентоспро- можності освітніх закладів у нових соціально-економічних умовах потребує модернізації їхньої освітньої, дослідницької та інноваційної діяльності, зокрема в напрямі приведення їх у відповідність до потреб реального сектору економіки, громадськості та держави загалом. Це передбачає необхідність проведення оцінки фактичного рівня й ефективності інтеграції вищої освіти в чотирикутник Quadruple Helix. Сукупність індикаторів такої оцінки доцільно розподілити в групи параметрів, що характеризують результати освітньої і науково-дослідної діяльності вітчизняних університетів
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3980
ISSN: 2706-9079(Online)
2521-666X (Print)
Appears in Collections:2020/2(68)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11 Холявко Н.І.pdfелектронне видання482,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.