Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3971
Title: Грабар М. В. Туристична індустрія Угорщини: ключові показники успішного розвитку
Other Titles: Hungary tourist industry: key indicators of successful development
Authors: Грабар, М. В.
Hrabar, M.
Kashka, M.
Кашка, М. Ю.
Keywords: туризм
Угорщина
туристичні потоки
державне управління
туристична індустрія
tourism
Hungary
tourist flows
public administration
Issue Date: 13-Aug-2020
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Грабар М. В. Туристична індустрія Угорщини: ключові показники успішного розвитку / М. В. Грабар, М. Ю. Кашка // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №2 (68). - С. 12 -16
Series/Report no.: Науковий погляд: економіка та управління;2020. - №2 (68)
Abstract: У статті розглянуто туристичну індустрію Угорщини. Країна посідає 48-му позицію за індексом конкурентоспроможності туризму. Встановлено, що туризм є стратегічним сектором економіки Угорщини, тому уряд підтримує розвиток галузі. Державні ініціативи спрямовуються на зростання загального внеску угорського туризму у ВВП ыз нинішніх 10% до 16% у майбутньому. Виявлено, що угорська система оподаткування підтримує туризм зі зниженою ставкою ПДВ на послуги розміщення. Розвиток внутрішнього туризму ініціюється на основі програми карти відпочинку для працівників. Сформовано перелік заходів, на яких ґрунтується державна програма розвитку туризму Угорщини (боротьба з сезонністю, доступність, підтримка високоякісних послуг, охорона культурної спадщини, поліпшення освіти в галузі туризму, таргетинг). Досліджено статистичні показники туризму Угорщини.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3971
ISSN: 2706-9079(Online)
2521-666X (Print)
Appears in Collections:2020/2(68)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2 Грабар М.В..pdfелектронне видання461,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.