Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3869
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПацкан, В. В.-
dc.contributor.authorPatskan, V. V.-
dc.date.accessioned2020-02-18T12:37:07Z-
dc.date.available2020-02-18T12:37:07Z-
dc.date.issued2020-02-18-
dc.identifier.citationПацкан В. В. Засади адміністративно-правового статусу рахункової палати як вищого органу аудиту України суспільства / В. В. Пацкан // Правова позиція. – 2019. - № 4 (25). - С. 61 – 68uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3869-
dc.description.abstractаудиторської установи України. Відповідно до ст. 4 Закону України «Про Рахункову палату» повноваження, надані Рахунковій палаті Конституцією України, здійснюються шляхом проведення заходів державного зовнішнього фінансового контролю (аудиту). Державний зовнішній фінансовий контроль (аудит) забезпечується Рахунковою палатою шляхом фінансового аудиту, аудиту ефективності, експертизи, аналізу та інших заходів контролю. У процесі практичної діяльності Рахункова палата, її члени та посадові особи при здійсненні повноважень застосовують у своїй роботі різні правові принципи. З цих принципів важливим є принцип публічності в роботі Рахункової палати. Основними принципами діяльності Рахункової палати як вищої аудиторської установи України є такі: законність, незалежність, об’єктивність, неупередженість та прозорість. Принципи адміністративно-правового статусу Рахункової палати як вищої аудиторської установи України – це порядок формування Рахункової палати, принципи діяльності Рахункової палати, повноваження Рахункової палати, нормативні основи діяльності Рахункової палати, права та обов’язки членів та посадових осіб Рахункової палати, відносини з іншими органами державної влади, міжнародна співпраця Рахункової палати, порядок здійснення заходів державного зовнішнього фінансового контролю (аудиту). Поняття «Адміністративно-правовий статус Рахункової палати як вищої аудиторської установи України» можна визначити як систему норм та принципів права, що визначають порядок формування Рахункової палати, права та обов’язки членів та посадових осіб Рахункової палати, відносини з іншими органами державної влади, міжнародну співпрацю Рахункової палати, порядок здійснення заходів державного зовнішнього фінансового контролю (аудиту). Визначено, що об’єктами контролю Рахункової палати є державні органи, органи місцевого самоврядування, інші бюджетні установи, у тому числі закордонні дипломатичні установи України, суб’єкти господарювання, громадські чи інші організації, фонди загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування, Національний банк України й інші фінансові установи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;2019. - № 4 (25)-
dc.subjectРахункова палатаuk_UA
dc.subjectвищий орган аудитуuk_UA
dc.subjectдержавна владаuk_UA
dc.subjectаудитuk_UA
dc.subjectадміністративно-правовий статусuk_UA
dc.subjectадміністративна реформаuk_UA
dc.subjectAccounting Chamberuk_UA
dc.subjectSupreme Audit Institutionuk_UA
dc.subjectthe state governmentuk_UA
dc.subjectaudituk_UA
dc.subjectadministrative and legal statusuk_UA
dc.subjectadministrative reformuk_UA
dc.titleЗасади адміністративно-правового статусу рахункової палати як вищого органу аудиту України суспільстваuk_UA
dc.title.alternativeBases of administrative and legal status of the Accounting Chamber as a supreme audit institution of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2019/4(25)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9 Пацкан В. В..pdfелектронне видання349,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.