Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3774
Назва: Інформаційно-інноваційний механізм державного управління якістю вищої освіти в Україні у світлі євроінтеграції
Інші назви: Informatively-innovative mechanism of state administration of higher education quality is in Ukraine in the light of eurointegration
Автори: Шкурат, М. О.
Shkurat, M. О.
Ключові слова: державне управління у сфері освіти
якість вищої освіти
Болонський процес
інформаційно-інноваційне забезпечення вищої освіти
принципи Болонської декларації
state administration in the field of education
quality of higher education
Bologna process
informatively-innovative providing of higher education
principles of Bologna of declaration
Дата публікації: 13-гру-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Шкурат М. О. Інформаційно-інноваційний механізм державного управління якістю вищої освіти в Україні у світлі євроінтеграції / М. О. Шкурат // Публічне управління та митне адміністрування. – 2019. - № 3 (22). – С. 167 – 177
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2019. - № 3 (22)
Короткий огляд (реферат): У статті, спираючись на вимоги Болонського процесу, розкрито основні напрями інноваційного вдосконалення освітнього процесу та управління ним як на рівні закладу вищої освіти, так і на рівні держави. Визначено, що інновації мають охопити навчально-методичний, освітньо-технологічний і організаційно-управлінський напрями діяльності закладів вищої освіти. Саме ці напрями створюють сприятливе інформаційно-інноваційне середовище у сфері вищої освіти та в комплексі здатні забезпечити високу якість вищої освіти. Зазначено, що ґенеза вищої освіти в сучасному світі формується як єдиний безперервний процес, пов’язаний з об’єктивною потребою суспільства до постійного оновлення знань як складника інноваційного розвитку. Нині формуються нові вимоги до формування концепцій розвитку знань шляхом забезпечення контролю якості вищої освіти на всіх етапах їх набуття та оновлення. Приєднання України до Болонської декларації вимагає від закладів вищої освіти України якісних конкурентоспроможних освітніх послуг. Узагальнено, що досягнення амбітної мети – забезпечення високої якості вітчизняної вищої освіти – невідривно пов’язане зі створенням у сфері вищої освіти сучасного інформаційно-інноваційного середовища. Це вимагає вивчення світового досвіду, дотримання міжнародних стандартів освіти та впровадження інновацій за всіма напрямами освітньої діяльності. Особливої уваги вимагають інновації, що пов’язані з формуванням сприятливого інформаційно-інноваційного середовища у сфері вищої освіти й базуються на основних принципах Болонського процесу. У цьому контексті доцільним є проаналізувати особливості формування та функціонування комплексного механізму в системі державного управління закладами вищої освіти відповідно до принципів Болонської конвенції та реалізації державної освітньої політики в умовах інноваційного розвитку держави, що стане предметом і напрямами подальших розвідок за цією тематикою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3774
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2019/№3(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22 Шкурат М. Інформаційно.pdfелектронне видання441,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.