Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКацемір, Я. В.-
dc.contributor.authorKatsemir, Y.-
dc.date.accessioned2019-11-19T12:35:14Z-
dc.date.available2019-11-19T12:35:14Z-
dc.date.issued2019-11-19-
dc.identifier.citationКацемір Я. В. Формування та забезпечення корисності туристичного продукту через використання оцінки задоволеності споживача / Я. В. Кацемір // Науковий погляд: економіка та управління. – 2019. - № 3(65) . – С. 144 - 150uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3723-
dc.description.abstractІндустрія туризму зазнає істотних змін, що пов’язані з необхідністю конкурувати з самостійними індивідуальними туристами в частині формування туристичних пакетів. Чим вищий ступінь індивідуалізації, тим складніше конкретний продукт піддається стандартизації. У зв’язку з цим потрібна диференціація турпродукту на конкретні компоненти й управління якістю на основі диференційованого підходу. Сфера послуг передбачає, що кожен продукт оцінюється туристом індивідуально, тому управління якістю суттєво ускладнено. Проте в умовах досить широкої інформованості учасників туристичного ринку про наявні пропозиції з’являється можливість статистичної обробки різних даних і формування універсальних інструментів кількісної та якісної оцінки турпродукту на предмет його відповідності очікуванням споживача.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2019. - № 3(65)-
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectсфера послугuk_UA
dc.subjectспоживча привабливістьuk_UA
dc.subjectкорисністьuk_UA
dc.subjectзадоволеність споживачаuk_UA
dc.subjecttourist productuk_UA
dc.subjectservice sectoruk_UA
dc.subjectconsumer attractivenessuk_UA
dc.subjectusefulnessuk_UA
dc.subjectcustomer satisfactionuk_UA
dc.titleФормування та забезпечення корисності туристичного продукту через використання оцінки задоволеності споживачаuk_UA
dc.title.alternativeForming and providing the usefulness of the tourist product through the use of the consumer satisfaction assessmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/3(65)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17 Кацемір Я. Формування.pdfелектронне видання373,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.