Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГросул, В. А.-
dc.contributor.authorЧатченко, О. Є.-
dc.contributor.authorHrosul, V.-
dc.contributor.authorChatchenko, O.-
dc.date.accessioned2019-11-19T12:24:38Z-
dc.date.available2019-11-19T12:24:38Z-
dc.date.issued2019-11-19-
dc.identifier.citationГросул В. А. Бізнес-модель підприємства ресторанного господарства: сучасний науковий погляд на визначення та ключові характеристики / В. А. Гросул, О. Є. Чатченко // Науковий погляд: економіка та управління. – 2019. - № 3(65) . – С. 133 - 143uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3722-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні підходи до трактування сутності поняття «бізнес-модель підприємства» в сучасному науковому полі. Проаналізовано основні етапи розвитку концепції бізнес-моделі. Обґрунтовано трансформаційний зв’язок бізнес-моделі, бізнес-процесів та стратегії підприємства. Виділені ключові характеристики, які визначають зміст терміна «бізнес-модель підприємства». Систематизовано позиції, з яких визначається сутність терміна «бізнес-модель підприємства» в сучасній науковій літературі. Сформульовано авторське бачення змісту «бізнес-моделі підприємства ресторанного господарства» як комбінації критичних елементів «логіки» створення, присвоєння та утримання цінності, залучення та передачі вартості відповідно до ключових процесів (виробництво, реалізація та організація споживання), а також способів їх організації в мережі зацікавлених сторін, які спрямовані на генерування нових конкурентних переваг у довгостроковій перспективі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2019. - № 3(65)-
dc.subjectбізнес-модель підприємстваuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectключові ресурсиuk_UA
dc.subjectключові процесиuk_UA
dc.subjectключові компетенціїuk_UA
dc.subjectмодель отримання доходівuk_UA
dc.subjectвартістьuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectпропозиціяuk_UA
dc.subjectінтегрований підхідuk_UA
dc.subjectenterprise business modeluk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectkey resourcesuk_UA
dc.subjectkey processesuk_UA
dc.subjectcore competenciesuk_UA
dc.subjectrevenue modeluk_UA
dc.subjectvalueuk_UA
dc.subjectvalueuk_UA
dc.subjectsupplyuk_UA
dc.subjectintegrated approachuk_UA
dc.titleБізнес-модель підприємства ресторанного господарства: сучасний науковий погляд на визначення та ключові характеристикиuk_UA
dc.title.alternativeThe business model of restaurant business enterprise: a modern scientific perspective on the definition and key characteristicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019/3(65)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16 Гросул В. Бізнес-модель.pdfелектронне видання379,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.