Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3439
Назва: Контролінг організаційно-економічних методів у ціноутворенні підприємств автотранспорту
Інші назви: Control of organizational-economic methods in pricing of autotransport enterprises
Автори: Заяц, О. В.
Zaiats, O.
Ключові слова: контролінг
організаційно-економічні методи
ціноутворення
автомобільний транспорт
тарифи
проїзний квиток
controlling
organizational and economic methods
pricing
road transport
tariffs
travel tickets
Дата публікації: 7-тра-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Заяц О. В. Контролінг організаційно-економічних методів у ціноутворенні підприємств автотранспорту / О. В. Заяц // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 3(61). – С. 49 - 54
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 3(61)
Короткий огляд (реферат): Для підприємств автомобільного транспорту, які працюють в умовах регульованих тарифів, є особливий зв’язок між ціновою політикою та інвестиційною діяльністю, що відображає галузеві особливості залучення інвестиційних ресурсів. Контролінг організаційно-економічних методів у маркетинговій діяльності автотранспортних підприємств та, зокрема, у ціноу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3439
ISSN: 2521-666X
Розташовується у зібраннях:2018/3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3_61_2018-49-54.pdfелектронне видання589,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.