Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3438
Название: Значення кольору у формуванні візуальної концепції екологічного бренда
Другие названия: Meaning of color in the formation of the environmental brand visual concept
Авторы: Блажей, І. О.
Blazhey, I.
Ключевые слова: екологічний бренд
екологічний маркетинг
споживча поведінка
колір
асоціації
ідентифікація бренда
environmental brand
associations
brand identification
Дата публикации: 7-мая-2019
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Блажей І. О. Значення кольору у формуванні візуальної концепції екологічного бренда / І. О. Блажей // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 3(61). – С. 43 - 48
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 3(61)
Аннотация: У статті проаналізовано основні принципи розроблення кольорової гами для створення ефективної візуальної концепції екологічного бренда. Визначено значення правильного підходу до вибору кольору екологічного бренда з огляду на специфіку товару або послуги. Розглянуто процес виникнення асоціативного ряду у споживачів у результаті психологічної та емоційної реакції на візуальні складники бренда. Обґрунтовано причини для вибору кольорової гами залежно від типу екологічного бренда. Інтерпретується символічне значення кольору екологічного бренда на основі оціночних суджень покупців та можливі наслідки його використання. Описано вплив кольору на формування етичних суджень споживачів під час вибору торгової марки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3438
ISSN: 2521-666X
Располагается в коллекциях:2018/3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3_61_2018-43-48.pdfелектронне видання453,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.