Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3379
Назва: Вплив соціопсихологогуманітарних чинників на формування політики державного маркетингу в сфері туризму в Україні
Інші назви: The influence of social, psychological and humanistic factors on the formation of politics of state marketing in the field of tourism in Ukraine
Автори: Гаврилюк, А. М.
Нavryliuk, A. M.
Ключові слова: сфера туризму
політика державного маркетингу
соціопсихологогуманітарні чинники
соціальна природа маркетингу
соціоцентризм і людиноцентризм державного маркетингу
tourism sphere
policy of state marketing
social
psychological and humanistic factors
social nature of marketing
socio-centricity and human-centricity of state marketing
Дата публікації: 3-кві-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Гаврилюк А. М. Вплив соціопсихологогуманітарних чинників на формування політики державного маркетингу в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк // Публічне управління та митне адміністрування, 2018. - № 2 (19). – С. 44 – 49
Серія/номер: Публічне управління та митне адміністрування;2018. - № 2 (19)
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано державний маркетинг як діяльність, що задовольняє суспільні потреби і запити громадян як споживачів у процесі соціальної взаємодії державних і комерційних установ, організацій, окремих осіб у вітчизняній сфері туризму й адаптує державне управління до потреб ринкової економіки. Доведено соціальну цінність людини як субстанції, яка користується спектром туристичних послуг – сферою, пов’язаною з задоволенням людських потреб у відпочинку, оздоровленні, релаксації, духовному розвитку, культурному збагаченні, психологічному розвантаженні особистості тощо. Ці соціопсихологогуманітарні складники є базисом для формування людських потреб. Вказано на ключову роль туризму і маркетингу як людиноцентричних сфер діяльності. Представлено переваги державного маркетингу порівняно з комерційним як соціальної практики держави, що регулює ринкові відносини. Зроблено спробу виокремити політичний, аксіологічний, освітньо-просвітницький, соціальний, маркетинговий і психологічний чинники, які впливають на реалізацію основних положень політики державного маркетингу в сфері туризму. Визначено інституції, що в межах своїх компетенцій можуть їх реалізувати
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3379
ISSN: 2310-9653
Розташовується у зібраннях:2018/№2(19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-44-49.pdfелектронне видання503,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.