Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3189
Назва: Ціноутворення та логістичні аспекти в основі рекламної діяльності
Інші назви: Pricing and logistics aspects based on advertising activity
Автори: Калюжна, Ю. П.
Боровик, Т. В.
Даниленко, В. І.
Kaliuzhna, Yu .P.
Borovyk, T. V.
Danylenko, V. I.
Ключові слова: реклама
ціноутворення
ціна
рекламна діяльність
логістика
маркетинг
advertising
price
advertising
logistics
marketing
Дата публікації: 4-лют-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Калюжна Ю. П. Ціноутворення та логістичні аспекти в основі рекламної діяльності / Ю. П. Калюжна, Т. В. Боровик, В. І. Даниленко // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 1 (59). – С. 96 - 100
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 1 (59)
Короткий огляд (реферат): У статті виявлено взаємозв’язки між ціноутворенням, логістикою та рекламою. Виділено основні аспекти взаємодії елементів маркетингу, а саме ціни та логістики, в межах рекламної діяльності. Розглянуто методи, які використовуються під час встановлення цін на рекламні продукти та послуги. Проведено пошук нових резервів для посилення позиції на ринку, зокрема, використовуючи елементи маркетингу, логістики та цін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3189
ISSN: 2521-666X
Розташовується у зібраннях:2018/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
96-100.pdfелектронне видання293,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.