Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3188
Назва: Вплив ринкових умов на розвиток технологій інтернет-маркетингу
Інші назви: Influence market conditions on the development technology internet marketing
Автори: Дяченко, Т. О.
Ільченко, В. Ю.
Dyachenko, T. O.
Ilchenko, V. Yu.
Ключові слова: клієнтська лояльність
інтернет-маркетинг
пошукова оптимізація
бізнес-моделі
SEO-оптимізація
Internet marketing
search engine optimization
business model, SEO-optimization
customer loyalty
Дата публікації: 4-лют-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Дяченко Т. О.Вплив ринкових умов на розвиток технологій інтернет-маркетингу / Т. О. Дяченко, В. Ю. Ільченко // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 1 (59). – С. 87 - 95
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 1 (59)
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано тенденції розвитку електронної комерції в Україні, з’ясовано сутність концепцій, які відображають процес еволюції інтернет-маркетингу. Виявлено елементи системи інтернет-маркетингу, особливості організації пошукової оптимізації сайту (SEO-оптимізації), а також визначено роль SEO-оптимізації в розвитку управління відносинами з клієнтами (CRM). Розкрито сутність та рівні застосування CRM-системи. Запропоновано застосування технології SEO для покращення пошуку шляхів задоволення запитів безлічі різних клієнтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3188
ISSN: 2521-666X
Розташовується у зібраннях:2018/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
87-95.pdfелектронне видання360,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.