Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2778
Назва: | Методика оцінювання аеродинамічних характеристик крила екраноплана |
Інші назви: | Method of estimation of aerodynamic descriptions of wing of aircraft in ground-effect |
Автори: | Сохацький, А. В. |
Ключові слова: | вихрова динаміка аеродинамічні характеристики числове моделювання vortex dynamics aerodynamic characteristics numerical simulation |
Дата публікації: | 25-січ-2018 |
Видавництво: | Університет митної справи та фінансів |
Бібліографічний опис: | 1. Белоцерковский С. М. Аэродинамические производные летательного аппарата и крыла при дозвуковых скоростях / С. М. Белоцерковский, Б. К. Скрипач. – М. : Наука, 1975. – 424 с. 2. Белоцерковский С. М. Отрывное и безотрывное обтекание тонких крыльев идеальной жидкостью / С. М. Белоцерковский, М. И. Ништ. М. : Наука, 1978. 276 с. 3. Белоцерковский С. М. Численные методы в сингулярных интегральных уравнениях и их применение в аэродинамике, теории упругости, электродинамике / С. М. Белоцерковский, И. К. Лифанов. М. : Наука, 1985. 306 с. 4. Белоцерковский С. М. ЭВМ в науке, авиации, жизни / С. М. Белоцерковский, М. И. Ништ. М. : Машиностроение, 1993. 288 с. |
Серія/номер: | Системи та технології;№ 1 (55), 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Запропоновано методику розрахунку аеродинамічних характеристик крила екраноплана як елемента перспективної складної транспортної системи. Близькість поверхні землі ускладнює адекватне відображення фізичних ефектів під час використання експериментальних методів. У зв’язку з цим виникає необхідність розробки ефективних та економічних математичних моделей і методів для розв’язування цих задач. Аеродинамічна задача формується як задача Неймана для рівняння Лапласа. Для розв’язування задачі пропонується методика розрахунку аеродинамічних характеристик, що ґрунтується на методі дискретних вихорів. Задача розв’язується в нестаціонарній постановці. Вихрова пелена сходила з передньої, бокової та задньої крайок. Змодельовано вихровий слід за транспортним апаратом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2778 |
ISSN: | 2310-9645 |
Розташовується у зібраннях: | 2016/1(55) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | Електронне видання | 693,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.