Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/2680
Название: Особливості механізму стимулювання персоналу в банківській сфері
Другие названия: Features of the Staff Incentive Mechanism for the Banking Sector
Авторы: Гетьман, О. О.
Киричок, Є. О.
Getman, O. O.
Kyrychok, Ye. O.
Ключевые слова: банківська діяльність
модель
система стимулювання
нематеріальне заохочення
матеріальне заохочення
banking activities
system of incentives
material incentives
non-financial recognition
model
Дата публикации: 9-окт-2017
Издательство: Харьківський національний економічний університет
Библиографическое описание: 1. Богацька Н. М. Значення мотивації праці персоналу для досягнення цілей підприємства / Н. М. Богацька, І. О. Демчук // Регіональна економіка. – 2009. – № 6. – С. 11 – 17. 2. Данилевич Н. С. Особливості мотивації працівників банку / Н. С. Данилевич, Н. П. Желтова // Соціально-трудові відносини: теорія та практика. – 2013. – № 1(5). – С. 80 – 86. 3. Циганова Н. М. Система мотивації банківського персоналу: проблеми оцінювання та вдосконалення / Н. М. Циганова // Банківська справа. – 2007. – № 3. – С. 61 – 63. 4. Паладій М. І. Сучасні підходи до мотивації праці банківського персоналу / М. І. Паладій // Банківська справа. – 2010. – № 5. – С. 29 – 31. 5. Офіційний сайт ПАТ КБ «Приватбанк» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.privatbank.ua 6. ТОП 10 кращих роботодавців. Інтернет-опитування [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://blog.rabota.ua 7. Кебас М. О. Системность эффективной мотивации / М. О. Кебас // Управление персоналом: Украина. – 2010. – № 4. – С. 52 – 55. 8. Гетьман О. О. Вдосконалення системи стимулювання праці на вітчизняних сервісних підприємствах / О. О. Гетьман, А. А. Салімов // Молодий вчений. – 2015. – № 5. – С. 12 – 16.
Серия/номер: Бізнес Інформ = Бизнес Информ = Business Inform : наук. журн.;2015 / № 4
Аннотация: Метою статті є розробка моделі побудови ефективної системи стимулювання банківського персоналу на основі провідних зарубіжних і вітчизняних практик. Методологічною основою дослідження є загальнонаукові методи пізнання, систематизація і класифікація, діалектичний метод, системний аналіз. Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у банківській діяльності в поєднанні зі створенням нових цінностей і норм професійно-психологічної культури колективу банку підвищує вимоги до рівня компетенцій його персоналу. Такі вимоги до працівників банку потребують створення відповідного стимулюючого механізму, адже матеріальна і нематеріальна винагорода персоналу є основним засобом забезпечення його ефективного використання. Обґрунтовано зарубіжний досвід стимулювання персоналу на основі «соціалізації». Детально розглянуто досвід стимулювання персоналу на прикладі провідного лідера в банківській сфері ПАТ КБ «ПриватБанк». Запропоновано авторську модель стимулювання банківського персоналу та формування дієвої стратегій управління персоналом в банку.
Описание: Гетьман О. О.Особливості механізму стимулювання персоналу в банківській сфері / О. О. Гетьман, Є. О. Киричок // Бізнес-інформ, 2015. - № 4. - С. 279- 283
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2680
ISSN: Печатн 2222-4459
онлайн 2311-116Х
Располагается в коллекциях:Кафедра економіки та економічної безпеки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
бізнес-інформ.pdfелектронне видання443,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.