Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/2680
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГетьман, О. О.-
dc.contributor.authorКиричок, Є. О.-
dc.contributor.authorGetman, O. O.-
dc.contributor.authorKyrychok, Ye. O.-
dc.date.accessioned2017-10-09T08:14:05Z-
dc.date.available2017-10-09T08:14:05Z-
dc.date.issued2017-10-09-
dc.identifier.citation1. Богацька Н. М. Значення мотивації праці персоналу для досягнення цілей підприємства / Н. М. Богацька, І. О. Демчук // Регіональна економіка. – 2009. – № 6. – С. 11 – 17. 2. Данилевич Н. С. Особливості мотивації працівників банку / Н. С. Данилевич, Н. П. Желтова // Соціально-трудові відносини: теорія та практика. – 2013. – № 1(5). – С. 80 – 86. 3. Циганова Н. М. Система мотивації банківського персоналу: проблеми оцінювання та вдосконалення / Н. М. Циганова // Банківська справа. – 2007. – № 3. – С. 61 – 63. 4. Паладій М. І. Сучасні підходи до мотивації праці банківського персоналу / М. І. Паладій // Банківська справа. – 2010. – № 5. – С. 29 – 31. 5. Офіційний сайт ПАТ КБ «Приватбанк» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.privatbank.ua 6. ТОП 10 кращих роботодавців. Інтернет-опитування [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://blog.rabota.ua 7. Кебас М. О. Системность эффективной мотивации / М. О. Кебас // Управление персоналом: Украина. – 2010. – № 4. – С. 52 – 55. 8. Гетьман О. О. Вдосконалення системи стимулювання праці на вітчизняних сервісних підприємствах / О. О. Гетьман, А. А. Салімов // Молодий вчений. – 2015. – № 5. – С. 12 – 16.uk_UA
dc.identifier.issnПечатн 2222-4459-
dc.identifier.issnонлайн 2311-116Х-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2680-
dc.descriptionГетьман О. О.Особливості механізму стимулювання персоналу в банківській сфері / О. О. Гетьман, Є. О. Киричок // Бізнес-інформ, 2015. - № 4. - С. 279- 283uk_UA
dc.description.abstractМетою статті є розробка моделі побудови ефективної системи стимулювання банківського персоналу на основі провідних зарубіжних і вітчизняних практик. Методологічною основою дослідження є загальнонаукові методи пізнання, систематизація і класифікація, діалектичний метод, системний аналіз. Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у банківській діяльності в поєднанні зі створенням нових цінностей і норм професійно-психологічної культури колективу банку підвищує вимоги до рівня компетенцій його персоналу. Такі вимоги до працівників банку потребують створення відповідного стимулюючого механізму, адже матеріальна і нематеріальна винагорода персоналу є основним засобом забезпечення його ефективного використання. Обґрунтовано зарубіжний досвід стимулювання персоналу на основі «соціалізації». Детально розглянуто досвід стимулювання персоналу на прикладі провідного лідера в банківській сфері ПАТ КБ «ПриватБанк». Запропоновано авторську модель стимулювання банківського персоналу та формування дієвої стратегій управління персоналом в банку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарьківський національний економічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesБізнес Інформ = Бизнес Информ = Business Inform : наук. журн.;2015 / № 4-
dc.subjectбанківська діяльністьuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectсистема стимулюванняuk_UA
dc.subjectнематеріальне заохоченняuk_UA
dc.subjectматеріальне заохоченняuk_UA
dc.subjectbanking activitiesuk_UA
dc.subjectsystem of incentivesuk_UA
dc.subjectmaterial incentivesuk_UA
dc.subjectnon-financial recognitionuk_UA
dc.subjectmodeluk_UA
dc.titleОсобливості механізму стимулювання персоналу в банківській сферіuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the Staff Incentive Mechanism for the Banking Sectoruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра економіки та економічної безпеки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
бізнес-інформ.pdfелектронне видання443,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.