Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/267
Назва: “Public choice” and marketing-management processes
Автори: Petrunia, Yu. Ye
Ключові слова: public choice
management
economic policy
state
economic life of society
суспільний вибір;
управління
економічна політика
держава
економічне життя суспільства
Дата публікації: 3-бер-2016
Видавництво: Академія митної служби України
Серія/номер: Економіка;1/2015
Короткий огляд (реферат): In this article the issues of “public choice” in the context of management processes, especially at the level of the state economic policy are examined. The ways to identify public choice, the opportunities and problems of implementation of the “public choice” in management decisions are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/267
ISSN: 2310-0672
Розташовується у зібраннях:2015/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdfЕлектронне видання252,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.