Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/267
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPetrunia, Yu. Ye-
dc.date.accessioned2016-03-03T13:47:56Z-
dc.date.available2016-03-03T13:47:56Z-
dc.date.issued2016-03-03-
dc.identifier.issn2310-0672-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/267-
dc.description.abstractIn this article the issues of “public choice” in the context of management processes, especially at the level of the state economic policy are examined. The ways to identify public choice, the opportunities and problems of implementation of the “public choice” in management decisions are analyzed.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;1/2015-
dc.subjectpublic choiceuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjecteconomic policyuk_UA
dc.subjectstateuk_UA
dc.subjecteconomic life of societyuk_UA
dc.subjectсуспільний вибір;uk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectекономічна політикаuk_UA
dc.subjectдержаваuk_UA
dc.subjectекономічне життя суспільстваuk_UA
dc.title“Public choice” and marketing-management processesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdfЕлектронне видання252,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.