Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/2589
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павленко, О. О. | - |
dc.contributor.author | Pavlenko, O.O. | - |
dc.date.accessioned | 2017-08-07T12:10:10Z | - |
dc.date.available | 2017-08-07T12:10:10Z | - |
dc.date.issued | 2017-08-07 | - |
dc.identifier.citation | 1. [WWW document]. URL http:// www.wcoomd.org/learning_ home “/” aboutus_hometestimonies_testimonieselearning.htm 2. Всесвітня доповідь ЮНЕСКО про комунікацію та інформацію в 1999-2000 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: URL http://www.polpred.com/free/“/ ”unesco/2.htm 3. Декларація в сфері розвитку європейської політики стосовно використання новітніх інформаційних технологій [Електронний ресурс] // Портал Ради Європи - Режим доступу: www.ednu.kiev.ua. – Назва з титул. екрану. 4. Підготовка інструкторів у сфері інформаційних та комп’ютерних технологій: Використання комп’ютерів та мереж для розвитку суспільства, Посібник для учасників програм/Корпус миру. – Накопичення та обмін інформаційними ресурсами. Публікація № ТО122, 2002. – 128 с. 5. Проект ООН по глобальному обучению и преподаванию «Школьный Кибер- автобус». – http://www.un.org/Pubs/CyberSchoolBus. 6. Спільнота навчаючої мережі (CLN) Community Learning Network. —[Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.cln.org/index.html. — Заголовок з екрана. 7. Степашкина Л.Ю. Розвиток загальних навчальних умінь і навичок як ключової освітньої компетенції // Матеріали дистанційного методологічного семінару “Ключові й предметні компетенції в шкільній освіті”. — М., 2005. — С. 16–25. 8. Стефаненко П.В. Теоретические и методические основы дистанционного обучения в высшей школе: Дис. …докт. пед. наук: 13.00.04. – К. – 2002. – 470 с. 9. Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. – К.: “К.І.С.”, 2003. – 296 с. 10. Волкова Н. П. Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації: дис. … доктора пед. наук: 13.00.04. / Н. П. Волкова. - Дніпропетровськ, 2006. - 432 с. 11. Малицька І. Д. Тенденції розвитку глобальних освітніх мереж (зарубіжний досвід) [Електронний документ] / І. Д. Малицька // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання. – 2008. – № 2 (6). – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em6/emg.html 12. Малицька О. В. Формування загальнозначущих компетенцій випускників ВНЗ у контексті Болонської декларації. – [Електронний документ] / О. В. Малицька. – Режим доступу: http:// library.uipa.kharkov.ua/ library/BD/BolonProz/ 3_Stati_iz_periodicheskih_i_prodolgaugshiesa_izdaniy/Form_zag.htm/ 13. Овчарук О. В. Концептуальні підходи до застосування технологій відкритої освіти та дистанційного навчання у зарубіжних країнах та їх роль у процесах модернізації освіти [Електронний ресурс] / О. В. Овчарук // Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання. − 2008. − № 1. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em1/ emg.html | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2589 | - |
dc.description.abstract | У статті на прикладі митного дискурсу представлено інструментарій Інтернет-технологій для глобальної освіти. Описано різноманітний інструментарій Інтернет-технологій: від загальновживаного (електронна пошта, Інтернет-конференція, Веб-мережа) до спеціального галузевого. Наведено приклади деяких пошукових вправ, що забезпечують формування інформаційно-пошукових комунікативних умінь; вправ, які спрямовані на практичне оволодіння процедурою та „технологією” Інтернет-комунікації на основі відпрацювання її найважливіших елементів. Також представлено деякі із методів ефективного навчання, способів пошуку інформації, засобів ІКТ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національна академія педагогічних наук України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | нформаційні технології і засоби навчання;Том 1 Випуск 27 | - |
dc.subject | глобальна освіта | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | інструментарій | uk_UA |
dc.subject | Інтернет-технології | uk_UA |
dc.subject | global education | uk_UA |
dc.subject | instruments | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | Internet-technology | uk_UA |
dc.title | Глобальна освіта: інструментарій інтернет-технологій | uk_UA |
dc.title.alternative | Global education : internet-technology instruments | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кафедра іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
8_стаття Павленко для Інформаційні технології і засоби навчання.doc | електронне видання | 109,5 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.