Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/2484
Title: Маркетинг : навчальний посібник для студентів вищих навч. закладів
Authors: Падерін, І.Д.
Комарова, К.В.
Сорока, К.О.
Keywords: демаркетинг
диверсифікація
життєвий цикл товару
маркетинг
маркетингове дослідження
Паблік Рилейшнз (Public Relations)
принципи маркетингу
ревізія маркетингу
структура служби маркетингу
функції маркетингу
Issue Date: 7-May-2017
Publisher: Дніпропетровська державна фінансова академія
Series/Report no.: Навчальне видання;2015
Abstract: Щоб мати успіх на ринку, підприємствам доводиться вирішувати багато складних питань. Знання сучасного маркетингу дозволить досягти цієї мети. У навчальному посібнику розкрито сутність і зміст основних понять маркетингу, а також розглянуто товарну політику, цінову політику, політику розподілу, рекламу та стимулювання збуту продукту. Навчальний посібник призначений для студентів вищих навчальних закладів.
Description: Падерін І.Д. Маркетинг : навчальний посібник для студентів вищих навч. закладів. 2-ге вид., перероб. і доп. / І.Д. Падерін, К.О. Сорока, К.В. Комарова ; за ред. академіка АЕНУ Н.І. Редіної. – Дніпропетровськ : ДДФА, 2015. – 260 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2484
ISBN: 978-966-8203-29-9
Appears in Collections:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Комарова К.В. Маркетинг_13 03 15.pdfелектронне видання2,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.