Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/2461
Назва: | Моделі використання сервісів WEB 2.0 для організації WEB-спільнот курсантів |
Автори: | Кабак, Л. В. Білецький, М. М. Лисенко, А. М. |
Ключові слова: | абстрактне моделювання розробка сайту технологія web 2.0 web-спільнота покращання навчального процесу web-гурткі наукова робота |
Дата публікації: | 6-чер-2017 |
Видавництво: | Академія митної служби України |
Бібліографічний опис: | 1. Патаракін Є. Д. Створення учнівських, студентських і викладацьких спільнот на базі мережних сервісів Веб 2.0 [Текст] / Є. Д. Патаракін. – К. : Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2007. – 88 с. 2. Рейнгольд Г. The Virtual Community – Perennial, 1994 ISBN 0-06-097643-8. 3. О’Рейлі Т. “What is Web 2.0” http://www.oreillynet.com/pub/a/oreilly/tim/news/ 2005/09/30/what-is-web-20.html?page=1 |
Серія/номер: | Вісник Академії митної служби України. Сер. : Технічні науки;2009 |
Короткий огляд (реферат): | Проведено абстрактне моделювання і розробку сайту, що грунтується на технології web 2.0. Для реалізації абстрактної моделі графа було виділено елементи та надано моделі, які дозволяють зберігати інформацію в реліаційній базі даних для їх подальшої обробки. Проведено організацію курсантських web-спільнот з метою покращання навчального процесу та організації спілкування курсантів з колишніми випускниками для покращання фахової підготовки. Запроваджено технологію організації web-гуртків для проведення курсантської наукової роботи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2461 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп`ютерних наук та інженерії програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | Електронне видання | 945,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.